מייל שבועי 25.7 | חמש סטטיסטיקות על עולם ה-CRO שיכולים לעניין אותך

החברים שלכם ישמחו שתשתפו גם אותם

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
בוריס קימלמן

בוריס קימלמן

מנכ"ל ובעלים bdigital
מעל עשור בעולם הדיגיטל, מתמחה בחיבור שיווק וטכנולוגיה לשיפור המכירות

בוקר טוב

היום אני רוצה לשתף אותך בכמה נתונים סטטיסטיים מעולם ה- CRO

הפוסט הזה בעקבות הפוסט הקודם שלי שסיפרתי בו שרק 6.8%

מהאתרים בארץ עושים שימוש בתוכנות A\B טסטינג

 

ריכזתי חמש נקודות עם סטטיסטיקות מהעולם על מצב ה-CRO בארגונים שונים

 

1. רק 22% מהעסקים מרוצים מיחסי ההמרה שלהם
אני אישית מתפלא שחמישית מרוצים – בתור בעלי עסקים המטרה היא כל הזמן להמשיך ולהשתפר

 

2. בקרב 53% מהעסקים הם משקיעים פחות מ-5% אחוז מתקציב השיווק שלהם על אופטימיזציה.
ה- ROI על כלי CRO נע בין 223% ועד לכדי 1000% (על כלים, לא על שירות)
אז למה רק 5% מהתקציב מופנה לאופטימיזציה?!

 

3. כלי CRO זה לא רק A\B טסטינג –
יש עוד דרכים ושיטות שבאמצעותן ניתן לשפר המרות ומכירות
– שאלונים סקרים 
– בדיקות על הקופי
– בדיקות בנצ’מרק מתחרים (סוג של GAP ANALYSIS)
– בדיקות שמישות ומשתמשים
– בדיקת תהליכי נטישת עגלה
– פרסונליזציה באתר

 

3. טקטיקות ב-CRO שעובדות
– שימוש במגוון עמודי נחיתה (ב- B2B) – עצם השימוש מגדיל את כמות הלידים
– שימוש בווידיאו יכול להעלות את יחסי ההמרה ב 86%
– שימוש בתוכן גולשים – UGC יכול להעלות את ההמרות ב-200%
– אופטימיזציה של כפתורי ההנעה לפעולה יכול להגדיל את יחסי ההמרה ב-200%
ועוד..

 

4. ל-68% מהעסקים אין תוכנית CRO מוגדרת
פשוט עצוב 🙁

אני מקווה שלך יש אחת כזו.

 

5. חמש נקודות לשים עליהן דגש כשתתחילו לבנות את תוכנית ה-CRO שלכם
– פוקוס בחווית המשתמש (UX)
שיפור חווית משתמש שווה לשיפור בהמרות, פחות מכשולים לגולש להשלים את המשימה
– מובייל מובייל מובייל – פוקוס בפלטפורמה שאחראית על 70-95% מהטראפיק באתר שלכם
– פרסונליזציה – התאימו את התוכן בהתאם לסיגנלים שאתם מקבלים מהגולשים שלכם (גם אם הוא לא מזוהה)
– שימוש בכלים – הכלים שיעזרו לכם לשפר מכירות היום זולים מאי פעם ויש אלפים מהם.
– המשכיות – החליטו שאתם מתמקדים בתהליכי השיפור והשקיעו זמן ומשאבים – את הפירות תצליחו לקצור עם ההתמדה בתהליך.