ניהול פרויקטים בראש שקט

הידעת ש-70% מהפרויקטים הטכנולוגיים ?

למה לי להיכנס לזה בכלל?

ניהול פרויקטים מורכבים כמו בניית אתר אינטרנט או הקמת אפליקציה היא משימה לא פשוטה. מנהלי שיווק מנוסים ניהלו כמה פרויקטים בודדים כאלה בימי חייהם ומההיכרות שלנו איתם הם תיארו את זה כחוויה לא פשוטה שאיתגרה את כל מה שהם יודעים על הנושא.

למה שאנחנו ננהל לך את הפרויקט?

אנחנו לא רוצים להפריז ביכולתינו וניסיונינו אבל ניהול פרויקטים היא בגדר אומנות. היכולת לתאם בין מגוון בעלי עניין ותפקידים אשר להם לפעמים מטרות מנוגדות.

לנהל את התהליך מול ספקים חיצוניים ולקוח פנימי תוך עמידה בזמן, בתכולה ובתקציב.

אם זה לא אומנות אנחנו לא יודעים מה כן 😉

איך התהליך הזה עובד?

מסמך ייזום פרויקט עם מטרות ו KPI

מכרז ספקים

אפיון UI

עיצוב UX

כתיבת אפיון טכני

פיתוח

הזנת תוכן ו-QA

השקה

לאחר ההשקה - תהליך הפרויקט נגמר ובאפשרותכם להתחיל תהליך אופטימיזציה לשיפור המרות

איך נגדיר הצלחה?

פרויקט מוצלח הוא כזה שעמד בלוח הזמנים, בתקציב, בתכולה שלו כמובן תוך הקפדה על האיכות.  אם אחד הפרמטרים.

למה פרויקטים נכשלים?

תקשורת תקשורת ותקשורת.

פרויקטים רבים נכשלים בגלל חוסר סנכרון ותקשורת לקויה בין הצדדים. צוות הפיתוח וצוות השיווק לא מדברים את אותה השפה, מה שהשיווק רצו זה בכלל לא מה שהפיתוח ביצעו וכך נוצרים עיכובים משמעותיים בפיתוח האתר והאפליקציה. בצורה כזו חורגים מהזמנים ואף מהתקציב. עצם הגעתו של הפרויקט לקו הסיום לא אומרת שהוא הצליח אם בסופו חרגנו בשלושה חודשים בלו”ז והוצאנו עוד 50% מהתקציב.

למי מתאים שירות כזה?

  • חברות וארגונים אשר מתכננים להקים אתר או אפליקציה חדשה לארגון ואחריות ההקמה היא חלק ממחלקת השיווק.
  • אם אין לכם בארגון איש שיווק שמבין ויודע לדבר טכנולוגיה אז השירות הזה הוא בדיוק בשבילך.
  • חברות שמחלקת מערכות המידע שלהן מובילות את הפרויקט ואילו מחלקת השיווק לא זוכה להתייחסות מאחר ולא מצליחה לעבור את חומת התקשורת הטכנית.
  • נשמח לתווך בין המחלקות השונות להשגת התוצאות העסקיות הרצויות לפרויקט.