מעיין אדם – מועדון מאמי – MaMi | מה אפשר ללמוד ממעיין אדם על הקמת מועדון לקוחות

החברים שלכם ישמחו שתשתפו גם אותם

מעיין אדם – מועדון מאמי – MaMi | מה אפשר ללמוד ממעיין אדם על הקמת מועדון לקוחות

  • בי דיגיטל
  • פוסטים
  • מעיין אדם – מועדון מאמי – MaMi | מה אפשר ללמוד ממעיין אדם על הקמת מועדון לקוחות

לבחורה בתמונה קוראים מעיין אדם (צילום פייסבוק/ מעיין אדם)

השבוע היא השיקה מועדון צרכנות חדש במדינת ישראל

מוסיף פה סיכום של חלק גדול מהתוכן בסרטון

רקע על מעיין אדם

אושיית רשת ואשת תקשורת עם מאות אלפי עוקבות ועוקבים.

הבינה שאת הכח של הקהילה היא יכולה לתרגם לעסק

לא רק שימוש בקודי קופון ושימוש מוגבל בשטח פרסום

אלה יצרה מרקטפלייס (כבר ארחיב בנושא) שמרכז את כל ההטבות מכל המותגים במקום אחד


מבחינת טכנולוגית

– האתר בנוי על פלטפורמת קאסטום ולא על משהו מוכר כמו שופיפיי \ מג’נטו

– באתר יש כ-200 עמודים בסך הכל שהעיקר שבהם זה עמודי הקטגוריה ועמודי המותג עצמם. אין עמוד הטבה ספציפית אלה באמצעות פופאפ הטבה.

– אחד הפיצ’רים פה זה הנושא של תקשורת עם הקהל באמצעות סמס ואימיילים – נעשה פה שימוש בפלטפורמה של סמוב

האם אפשר להעתיק את הפלטפורמה?

ברמה הטכנולוגית לחלוטין כן

ברמת הקהל – יהיה מאוד מורכב!

יש פה נטוורק אפקט של הקהל באתר הזה שמייצר יתרון תחרותי מאוד גדול עבור המועדון הזה.

תהליך ההשקה

אחרי ההשקה במוצ”ש האחרון

האתר חווה הרבה קשיים ברמת השרתים והיכולת להיות זמינים ולהכיל את התנועה שהזרימו לאתר.

כשניר שאל אותי בפרטי: מה חשבת על הקריסה שלהם בזמן העליה באוויר

התשובה שלי הייתה:

שיט האפנס…

היא ניסתה מאוד למנוע את זה

אחרי שהקריסה בשבועיים שקדמו את האתרים של 2 לקוחות שלה (קוסמטיקה ועוד אחד..)

כנראה שהאתר יושב על שרתים לא סקלביליים ולכן לא הצליחו לטפל בסקייל באמצעות לאודסאלנסר בצורה אפקטיבית.


המודל הכלכלי של המועדון

מודל מרקפלייס שמרכז הטבות

יש לנו את הזירה עצמה – האתר MAMI, שנותן את ההטבה מרשימת מותגים שנסגרו מולם הסכמים מראש.

יש לנו פה פעילות עבור משפיענים שיכולים לייצר ערוץ הכנסה נוסף

באמצעות הזרמת תנועה לאתר של מאמי, “צביעה” של התנועה שהמשפיען שלח תנועה לתוך האתר.

3. ויש לנו עוד אלמנט כלכלי זה השקה עתידית של פעילות בכרטיס אשראי ייעודי לחברות המועדון.

המטרה של המועדון זה להפוך להיות הכרטיס הראשי בארנק

וזאת ללא קשר להאם רוכשים את המוצרים שבמועדון או לא.

בצורה הזו מועדון MaMi ירוויח אחוז מסוים מסך העסקאות שייעשו באמצעות כרטיס האשראי (בין 0.25-0.5%)

וזה כבר גיים צ’ינג’ר בהקשר ליכולת לייצר הכנסות למועדון שלאו דווקא באמצעות הטבות ללקוחות.


ברמת חווית המשתמש

האתר נקי מאוד, שימוש באלמנטים רכים

צבעוניות של לבן – אדום \ כתום

הפלואו מחייב בהכרח לבצע הרשמה באמצעות מספר טלפון

כולל אימות דו-שלבי וכך הדאטה של המועדון גדל


אחרי שסיימתי את ההקלטה של הסרטון, זיהיתי עוד הזדמנות באתר

ברמת ה-SEO, כרגע אין שם שום התייחסות לחלק הזה.

יש לדעתי הזדמנות “לתפוס” ביטויים בעולמות של <שם מותג + קופון \ הטבה>

לדוגמא: קוד קופון לעגלות בוגבו.

מקווה שהצלחתי לתת לכם ערך פה ולפתוח לכם את הראש עם סקירה של הפעילות הזו

עד הפעם הבאה

בוריס קימלמן

רוצה להגדיל את המכירות באתר שלך?

השאר פרטים ונבדוק ביחד את התאמתך לתהליך שלנו (ללא התחייבות)