שיפור המרות ואופטימיזציה CRO

איך התהליך הזה עובד?

אייקון מחקר לזיהוי בעיות

מחקר לזיהוי הבעיות

אייקון אנליזה דיגיטלית

אנליזה דיגיטלית

אייקון מפות חום CRO

מפות חום הקלטות ושאלונים

אייקון תהליך שיפור המרות

חוזר חלילה

אייקון אפיון טסטים CRO

עיצוב ואפיון הטסטים

אייקון תעדוף CRO

יצירה ותעדוף השערות

במה אנחנו הולכים לטפל

מודל b-success להצלחה דיגיטלית

דאטה

אופטימיזציה
עסקית

חווית משתמש

A/B טסטינג

אנליטיקס

מהירות
אתר

תנועה אורגנית
וממומנת

האם התהליך מתאים לי בכלל?

  • הבנה ובחינה של כל אחד מהספקים
  • האם מספק את התוצאות
  • האם עומד בסטנדרט הדיווח
  • האם עומד בתוצאות
  • האם מספר תוצאות בעלות ROI חיובי
  • הבנה ובחינה של כל אחד מהספקים
  • האם מספק את התוצאות
  • האם עומד בסטנדרט הדיווח
  • האם עומד בתוצאות
  • האם מספר תוצאות בעלות ROI חיובי

למה אפשר לצפות?

בראש ובראשונה אפשר לתהליך למידה, למידה על הקהל, על המוצר הדיגיטלי, על מקומות הכשל ועל ההזדמנויות לשיפור.

לאחר זיהוי הנקודות האלה נעלה את כל הנקודות שבהן יש לנו הזדמנות ונתחיל לתקוף אחת אחת עד אשר נפצח את הנקודה ונתקדם לנקודה הבאה.

בחלק מהנקודות האלה ננקוט בגישת ה-Just Fucking Do It :JFDI, כי זה משהו שקיים אצל כל השוק ואפילו לא צריך לחשוב על לבחון אותו.

מי מבטיח לי תוצאות?

תהליך האופטימיזציה הוא תהליך הטומן בתוכו נגיעה בכל אספקט של האתר שלך, מרמת שיפור המהירות ועד לרמת בחירת התמונות והמסרים השיווקים בעמוד הבית.

תהליך זה הינו תהליך של ניסוי וטעייה – כן, יהיו ונעשה טעויות בדרך. אבל בוודאות נלמד מהן. כך שבהמשך התהליך נדע לייצר יותר נצחונות ויתר שיפורים.

מי שבוחר לעלות מדרגה לשלב הבא ולבצע תהליכי אופטימיזציה לאתר שלו חייב להתאזר עם בסבלנות מאחר וזה תהליך חדש לארגון ושיטת עבודה שלא הייתה נהוגה עד כה.