האתר שלכם סובל מחרדת נטישה?

 

ישנם אתרים מצוינים המושכים אליהם גולשים רבים. הסטטיסטיקה של כניסה לאתר מלמדת על מספר רב של מבקרים אך בפועל אחוזי הנטישה בשלבים מתקדמים של תהליך הרכישה עולים.

באתרי מכירות ביקורים רבים באתר ללא כל רכישה הם עניין שצריך לתת עליו את הדעת.

 

במאמר זה אפרט חמש דרכים לשיפור של יחס הנטישה והעלאה של יחס ההמרה.

חמשת הדרכים לצמצום אחוזי הנטישה ושיפור יחסי ההמרה

  • שיפור מהירות האתר:

    הנתון המדהים הוא שיותר מ25% מהגולשים נוטשים עסקה אם מהירות האתר אינה מתאימה עבורם. אפילו שלוש שניות יכולות לשנות המון בכל הנוגע ליחסי המרה. הקפידו לשפר את המהירות של האתר במחשב ובנייד. את הנתונים בנוגע למהירות תוכלו לבדוק בקלות באתר של גוגל אנליטיקס. באופציה של מהירות אתר יש את כל הנתונים הנדרשים בשביל לבדוק האם יש צורך בשינוי.

  • בניית אמון

    : בניית אמון עם הלקוחות הוא אחד הפרמטרים החשובים ביותר. לקוחות רוצים לדעת שיש להם על מי לסמוך בכל הנוגע לפרטים האישיים שלהם ולאמצעי התשלום. תוכלו לעשות זאת על ידי פרסום הפרופיל האישי שלכם באתר כולל פייסבוק ולינקדאין. הכניסו תמונות שלכם לאתר ומידע שיעזור ללקוח להתחבר אליכם באופן אישי. הכניסו מקדמי בטיחות לאתר שיבטיחו ללקוח שהמידע שלו חסוי ומוגן. אם יש לכם ביקורות אמיתיות מאנשים שניתן לברר את זהותם הכניסו זאת לאתר. דמויות מוכרות ובעלות סמכות בהחלט יכולות לעזור.

  • שיפור עמוד המוצרים:

    עמוד המוצרים שלכם הוא כרטיס הכניסה לעסק. העיצוב הוויזואלי חייב להיות מושלם. תמונות בעמוד המוצרים חייבות להיות ברורות, גדולות עם צילום של המוצר מזוויות שונות. כיום באמצעות טכנולוגיה של צילום בתלת מימד עם מצלמות מיוחדות הלקוח שלכם יכול לראות את המוצרים בצורה מדויקת. הקפידו לתאר את המוצר בצורה פרטנית כולל צבע וכל פרמטר אחד כנדרש. מידע מקנה אמינות ותורם ללקוח לסמוך עליכם בנוגע לקנייה.

  • מחיר מדויק כולל כל העלויות:

    הרבה אנשים כאשר הם מגיעים לעגלת הקניות מגלים להפתעתם תשלומים נוספים שעליהם לשלם. מיסים ומשלוח וכל תשלום אחר כנדרש. הקפידו לכלול את כל התשלומים הנוספים עוד לפני שלב עגלת הקניות. לקוחות רבים יכולים לעזוב את המכירה בשלב הסופי אם הם יגלו שיש עוד תשלום קטן על משלוח שאינו כלול במחיר. הקפידו להציג את המידע בצורה ברורה ונגישה כך שהקונה הפוטנציאלי יקבל את כל המידע הנדרש וכאשר הוא יגיע לשלב הקנייה הוא לא יתקל בשום הפתעות לא צפויות בדרך.

  • אמצעי תשלום:

    אנשים אוהבים לשלם עם אמצעי תשלום מסוימים. אם הם לא ימצאו את אמצעי התשלום המועדף עליהם הם יעזבו את האתר. עליכם לכלול באמצעי התשלום את כל האמצעים שיש ביכולתכם לקבל תשלום דרכם. ככל שתגדילו את מרחב האפשרויות כך תוכלו לפנות אל קהל לקוחות רחב יותר. השתמשו בכל האמצעים הנפוצים ביותר PAYPAL כרטיסי אשראי וכל אמצעי תשלום נוסף כנדרש.

אלו חמשת הדרכים המובילות לשיפור יחסי המרה. ישנם עוד דרכים רבות בשביל לשפר את אחוזי הנטישה ולהרוויח עוד קונים פוטנציאלים. ממליץ קודם כל לבדוק לעומק באמצעות האנליטיקס היכן טמונות הבעיות ולנסות לשפר את חמשת הנקודות שהצעתי במאמר זה, לפני שאתם מתחילים לבצע שינויים נוספים.

אהבתם את הפוסט? שתפו עם חברים!

פייסבוק
טוויטר
אימייל
וואטסאפ

הניוזלטר שלי מגניב - אז תירשמו אליו!

אני כותב רק על דברים שרלוונטים אליכם, ולעולם לא אשלח לכם ספאם. אפילו לא אם זה חתול ממש חמוד שמנגן על פסנתר עם צ'ופסטיקס! (טוב נו, רק אם תבקשו ממני).

הנה עוד פוסטים מגניבים:

גלילה לראש העמוד