גוגל אנליטיקס

אפיון, תכנון, הטמעה, ניתוח וכל מה שצריך כדי לעשות ווב אנליטיקס

האתגרים שעומדים בפניך הם עצומים!

חלפו הימים בהם מוצר היה “רק מוצר” ולקוח היה “רק לקוח”, השיווק המסורתי מת, והשיווק המודרני מעמיד בפני מפרסמים, מקדמים וארגונים אתגרים גדולים, אותם לא פגשו בעבר. אבל, במקביל לכך, הטכנולוגיות המודרניות אינן רק יוצרות את האתגרים, אלא גם מציעות לנו את הפתרונות עבורם, את הדרכים בהם אנחנו יכולים לצלוח את האתגרים. אחד מהכלים המשמעותיים, היעילים והרציניים ביותר האלה, הוא גוגל אנליטיקס, שמספק לנו את כל הנתונים שאנחנו צריכים לדעת על הטראפיק לאתר שלנו.
רבים חושבים שאם רק התקינו את חתיכת הקוד הבסיסית שגוגל נתנו לנו אזי הם מקבלים את עושר המידע שהכלי יכול להכיל. לא כך הוא הדבר ועל מנת להצליח ולקבל את התובנות האמיתיות נדרשת התקנה ברמה אחת מתקדמת יותר
ההתקנה אינה רק טכנית אלה ובעיקר עסקית – הבנה של צרכי הארגון, מה ה KPI שמסתכלים עליהם, מה פעילות האונליין תורמת. האם יש נתונים נוספים מצד ג’ שמשפיעים עלינו ועוד..  רק לאחר הגדרת המטרות העסקיות נעבור להטמעה טכנית שתביא לידי ביטוי את הצרכים שלכם כארגון.

גוגל אנליטיקס

מה זה ווב אנליטיקס ולמה הוא חשוב לאתר שלך?

ווב אנליטיקס היא פעילות החוקרת את נתוני הגלישה, דפוסי התנהגות של גולשים שונים בכניסה לאתר מסוים והתנהלותם בתוך האתר עצמו היכן גלשו זמן אב והיכם נטשו את האתר. בעצם ביצוע הניתוח מתקבל מידע אשר יעזור לנו לשפר את האתר, להתאים אותו להעדפות הגולשים, וגם, במידה רבה, לנתב את הגולשים למטרה הסופית, האינטרס של האתר. בין אם אותה מטרה סופית היא רכישה, הרשמה לרשימת תפוצה, הרשמה למועדון הלקוחות או השארת ליד ליצירת קשר. ניטור וניתוח נתוני האנליטיקס מאפשרים לנתח את הנתונים בצורה נוחה יותר ולייצר מהם תובנות לשיפור האתר ויחסי ההמרה שלו.

מה עוד אנחנו יכולים לעשות עבורכם?

בנוסף להדרכה ולליווי ראשוניים, לארגונים ולעסקים שרוצים להפיק את המרב מהכלי ועדיין אינם משתמשים בו, אנחנו מציעים התקנה ראשונית של גוגל אנליטיקס, הגדרת המדדים עסקיים והטמעת גוגל אנליטיקס באתר שלכם, הגדרת משפכי מכירה, הגדרת מטריקות (Metrics), דיימנשנז (Dimensions) ו-KPI (Key Performance Indicator). תוכלו לרתום את המקצועיות והניסיון הרב שצברנו במהלך השנים על מנת להפוך את האתר שלכם לאפקטיבי יותר, ולאחר ההכשרה בניתוח האנליטיקס שתעברו, תוכלו לנתח את הדוחות, ולהפיק מהם את התובנות שיאפשרו לכם ולאתרכם להמשיך ולהתפתח.

למי מתאים שירות כזה?

  • חברות וארגונים אשר מתכננים להקים אתר או אפליקציה חדשה לארגון ואחריות ההקמה היא חלק ממחלקת השיווק.
  • אם אין לכם בארגון איש שיווק שמבין ויודע לדבר טכנולוגיה אז השירות הזה הוא בדיוק בשבילך.
  • חברות שמחלקת מערכות המידע שלהן מובילות את הפרויקט ואילו מחלקת השיווק לא זוכה להתייחסות מאחר ולא מצליחה לעבור את חומת התקשורת הטכנית.
  • נשמח לתווך בין המחלקות השונות להשגת התוצאות העסקיות הרצויות לפרויקט.
♂︎ ♀︎ ⚥︎