בוריס קימלמן

בעלים \ מנהל מותג איקומרס עם מחזור של 100K+ בחודש?
הנה איך תגדיל את המכירות שלך ב-30%
בעזרת רשימת התפוצה שכבר יש לך
מבלי לבזבז זמן יקר על ניהול המערכת

אנחנו מנהלים עבורך מקצה לקצה את הטמעת והפעלת מערכת האימייל והסמס מרקטינג - כך שתוכל להתמקד בניהול העסק בזמן שאנחנו מייצרים לך הכנסה נוספת קבועה

הצטרף לעשרות מותגי איקומרס שכבר נהנים מעלייה ממוצעת של 32% בהכנסות החודשיות שלהם – רק מהפעלה נכונה של מערכת האימייל והסמס מרקטינג

כבעל מותג איקומרס, המספרים בדשבורד אולי נראים טוב על הנייר – אבל המציאות מרגישה אחרת לגמרי:

אתה עובד קשה, מגלגל סכומים יפים, אבל בסוף החודש?

בקושי מצליח למשוך משכורת ראויה מהעסק.

למה זה קורה?

מצד אחד:

• עלויות הפרסום רק עולות משנה לשנה

• התחרות על תשומת הלב של הלקוחות נהיית קשה יותר

• והתשואה על השקעה בפרסום (ROAS) הולכת ונשחקת

מצד שני:

כשאנחנו נכנסים לבחון את מערכות האימייל של מותגי איקומרס, אנחנו רואים את אותן הבעיות שוב ושוב:

• אחוזי פתיחה נמוכים של אימיילים

• אחוזי המרה מינימליים מתוך האימיילים שנשלחים

• קושי בייצור תוכן שמעניין את הלקוחות

• חוסר יכולת ליצור פרסונליזציה ואוטומציה יעילה

• פחד מוחלט להיתפס כ’ספאם’

התוצאה?

• קושי לשמר לקוחות קיימים ולהפוך אותם ללקוחות חוזרים

• רשימת תפוצה של אלפי לקוחות שיושבת לא מנוצלת

• והמשך התלות המוחלטת בפרסום ממומן יקר להשגת לקוחות חדשים

וגם אם היית רוצה לשנות את המצב:

• אין לך זמן להקים ולנהל מערכת אימייל וסמס מרקטינג

• אתה לא בטוח איזה תוכן לשלוח ומתי

• והחשש מטעויות שיפגעו במותג שלך מונע ממך לפעול

אבל יש פתרון...

דמיין איך ייראה העסק שלך בעוד 90 ימים מהיום, כשתנצל את הכוח האמיתי של אימייל וסמס מרקטינג:

 

למה זה כל כך חשוב? הנה מה שהנתונים מראים:
• אימייל מרקטינג מניב ROI של 36₪ על כל שקל שמושקע – הערוץ הרווחי ביותר בדיגיטל
• 88% מהאנשים בודקים את המייל שלהם לפחות פעם ביום
• 60% מהצרכנים ביצעו רכישה בשנה האחרונה בעקבות אימייל שקיבלו
• יחסי ההמרה של אימייל וסמס גבוהים פי 3 מאשר בסושיאל

 

והנה איך העסק שלך ייראה כשתנצל את הפוטנציאל הזה:

 

מערכת שעובדת בשבילך:
• מסעות לקוח אוטומטיים שפועלים 24/7
• אחוזי פתיחה של 50.5% במיילים של נטישת עגלה
• רק 0.1% מהלקוחות מסירים את עצמם מרשימת התפוצה כשעושים את זה נכון

 

התוצאות העסקיות:
• הכנסה קבועה ממערכת שפועלת על אוטומט
• יותר לקוחות חוזרים לקנות ממך שוב ושוב
• עלייה משמעותית ברווחיות של העסק

 

והכי חשוב – כל זה קורה בזמן שאתה מתמקד בניהול העסק שלך.

 

מעניין לדעת: רק 64% מהעסקים הקטנים והבינוניים משתמשים בערוץ זה, לעומת 81% מהעסקים הגדולים.
זו ההזדמנות שלך ליצר יתרון על המתחרים

איך אנחנו הופכים את רשימת התפוצה שלך למנוע צמיחה אוטומטי?

תהליך ההטמעה המקצועי שלנו – 10 שלבים לבניית מערכת שמייצרת הכנסה:

1

מיפוי מצב קיים

• סקירה מקיפה של מסד הנתונים הקיים
• ניתוח זרימת המידע והפעולות הנוכחיות
• מיפוי כמות מאושרי הדיוור (מיילים וטלפונים)
• הגדרת נקודת המוצא המדויקת שלך

2

מתקינים מעקב מוניטין דומיין

• שמירה על המוניטין הדיגיטלי של העסק שלך
• הבטחת אחוזי מסירה גבוהים
• מניעת סיווג כספאם

3

מיפוי שדות וסגמנטים

• בניית מבנה נתונים חכם
• יצירת סגמנטים מדויקים לפי התנהגות רכישה
• הגדרת אסטרטגיית מכירה ממוקדת לכל סגמנט

4

ניקוי הרשימה הקיימת

• הסרת כתובות לא פעילות
• זיהוי וטיפול בכתובות שגויות
• אופטימיזציה לחיסכון בעלויות

5

בונים תשתית ויזואלית לדיוורים

• עיצוב תבניות מותאמות למותג
• הגדרת אלמנטים ויזואליים קבועים
• יצירת מראה אחיד ומקצועי

6

חיבור קטלוג מוצרים וקטלוג קופונים

• אינטגרציה מלאה עם מערכת החנות
• הגדרת קופונים דינמיים
• אפשרות להמלצות מוצרים אוטומטיות

7

הגדרת חלון ייחוס במערכת הדיוור

• מדידה מדויקת של אפקטיביות הקמפיינים
• הגדרת מדדי הצלחה ברורים
• מעקב ROI מדויק

8

כתיבת תוכן לאוטומציות

• פיתוח אסטרטגיית תוכן ממירה
• התאמה לערכי המותג שלך
• שימוש בכתיבה שיווקית מניעה לפעולה

9

הקמת מערך האוטומציות

• בניית מסעות לקוח אוטומטיים
• יצירת קמפיינים ממוקדי מכירה
• אינטגרציה של כל מרכיבי המערכת

10

הקמת מערך גיוס עוקבים

• יצירת 2 פופאפים ממירים
• יעד המרה של 5-10% מהמבקרים
• הגדלה מתמדת של רשימת התפוצה

למה זה עובד כל כך טוב?

• תהליך מובנה ומוכח שעבד בעשרות פרויקטים
• צוות מקצועי שמלווה אותך לאורך כל הדרך
• אפס התעסקות מצדך – אנחנו עושים הכל

סיפורי הצלחה

57% גידול בהכנסות מערוץ האימייל והסמס מרקטינג

מותג אופנת אונליין

הלקוח הגיע אלינו לאחר שניסה להטמיע לבד מערכת אימייל מרקטינג מרוב עצות משונות סיים עם 4 מערכות שונות שכל מערכת מטפלת בעולם תוכן שונה אחת לאוטומציות, אחת לדיוורים, אחת למועדון ואחת לסמסים

הדבר הראשון שעשינו זה קונסולידציה בין המערכות שניתן לחבר
הדבר השני שעשינו זה לבנות את כל האוטומציות מחדש \ להוסיף אוטומציות חדשות
לחלק את הרשימה לסגמנטים שונים של לקוחות בדרגות שונות והגדרת פעילות מול כל אחד מהסגמנטים.
אנחנו רק בתחילת הפעילות המשותפת שלנו אבל כבר אפשר לראות את התרומה והגידול לכ- 10% מסך המחזור שמשוייך לפעילות האימייל והסמס מרקטינג.

67% גידול במכירות

חנות אונליין מוכרת עם ותק של למעלה מ-15 שנים ומוניטין מעולה עם מאות חוות דעת וציון של 4.8 בגוגל

הלקוח הגיע אלינו כאשר הוא משקיע כ 20K בחודש בתקציבי פרסום (גוגל, פייסבוק, זאפ) עם אמירה מאוד ברורה שהוא יודע שיש עוד המון פוטנציאל לעסק שלו אבל לא יודע איך לממש אותו. הלקוח עבר בעבר תהליכים שונים עם יועץ עסקי ובכלל נשמע מאוד סקפטי לגבי תהליכי ליווי.

התחלנו את התהליך בספטמבר 2020 במסגרתו נכנסנו לעובי הקורה בכל אלמנט פעילות של המותג

– ביצוע VOC – היכרות עם הלקוחות של המותג ומיפוי הנקודות שמפריעות להן \ מונעות מהם לבצע רכישה
– סידור האנליטיקס ויישור קו בנושא הדאטה כך שנוכל לסמוך על הנתונים
– בניית דו”ח KPI חודשי (שמשמש אותם עד היום) לצורך מעקב ובקרה אחרי המדדים החשובים
– בנייה והוצאה אל הפועל של תוכנית עבודה לשיפור חווית המשתמש באתר לרבות אפיון עמוד מוצר מחדש
– הטמעת מערכת מדידה לחיבור ערוץ האונליין והופליין
– החלפת ספק פעילות הפרפורמנס וה-SEO תוך מתן כלים פרקטים לניהול הספקים השונים
– הטמעת מערכת אימייל מרקטינג של פלאשי שאחראית על 15% ממחזור הפעילות אונליין

התוצאה יותר מהכפלה של פעילות האתר במכירות הכלליות תוך יכול להבין את התרומה של האונליין על האופליין
גידול של תקציב הפרסום מ – 20K ש”ח ל-80K ש”ח בחודש ברואס 7
גידול של 67% במכירות העסק כולו – אונליין ואופליין

מה תקבל כשתעבוד איתנו?

מערך אוטומציות מלא שמייצר מכירות

• מסע Welcome הממיר לקוחות חדשים

• מערכת החזרת עגלות נטושות אוטומטית

• קמפיינים אוטומטיים לעידוד רכישה חוזרת

• מסעות Cross-sell ו-Upsell חכמים

התוצאה: מנוע מכירות אוטומטי שפועל 24/7

 

ניהול מקצועי מקצה לקצה

• צוות מנהלות פרויקט מקצועיות בליווי צמוד

• ניטור ואופטימיזציה שוטפת של המערכת

• עדכון תכנים ויצירת קמפיינים חדשים

התוצאה: שקט נפשי מלא – הכל מטופל עבורך

 

דו”חות ביצועים והתאמות

• דו”חות חודשיים מפורטים

• ניתוח מגמות וזיהוי הזדמנויות

• המלצות לשיפור ואופטימיזציה

התוצאה: שיפור מתמיד בביצועים לאורך זמן

 

תמיכה טכנית מלאה

• התקנה והגדרה של כל המערכות

• פתרון תקלות מהיר

• עדכונים ושדרוגים שוטפים

התוצאה: מערכת שעובדת חלק, בלי כאבי ראש

 

אסטרטגיית תוכן מותאמת אישית

• כתיבה שיווקית מקצועית

• התאמת המסרים לקהל היעד שלך

• שמירה על קול המותג שלך

התוצאה: תקשורת אפקטיבית שמניעה למכירות

זה מתאים לך גם אם...

✅ אין לך ניסיון באימייל מרקטינג

אנחנו לוקחים אחריות מלאה על התהליך מא’ עד ת’.
לא צריך ידע מוקדם או ניסיון טכני – אנחנו מטפלים בהכל.

 

✅ ניסית בעבר ולא הצלחת

רוב הכישלונות נובעים מחוסר במומחיות וזמן.
אנחנו מביאים איתנו ניסיון מוכח מעשרות פרויקטים מוצלחים
ומתמקדים במה שעובד.

 

✅ אתה חושש שזה יפגע במותג שלך

אנחנו מקפידים על סטנדרטים גבוהים של תוכן ועיצוב,
ועובדים לפי הנחיות המותג שלך.
כל תוכן עובר אישור שלך לפני שליחה.

 

✅ אין לך זמן להתעסק עם זה

זו בדיוק הסיבה שהשירות שלנו כל כך אפקטיבי – אנחנו עושים הכל בשבילך.
אתה רק מקבל דו”חות ועדכונים שוטפים.

 

✅ יש לך רשימת תפוצה קטנה

כל עוד יש לך לפחות 5,000 אנשים ברשימה, אנחנו יכולים לייצר ממנה ערך משמעותי. ובנוסף, נעזור לך להגדיל אותה.

 

✅ המכירות שלך לא יציבות

דווקא בתקופות של תנודתיות, חשוב שיהיה לך ערוץ הכנסה יציב
ואוטומטי שלא תלוי בפרסום ממומן.

 

זה לא בשבילך אם:

❌ המחזור החודשי שלך נמוך מ-100,000 ₪

❌ אין לך לפחות 5,000 אנשים ברשימת התפוצה

❌ אתה מחפש פתרון זמני או ‘קיצור דרך’

למה לפעול עכשיו?

⏰ הזמן פועל נגדך:

• בכל יום שעובר אתה מפסיד הכנסה פוטנציאלית מרשימת התפוצה שלך

• המתחרים שלך כבר מנצלים את הערוץ הזה להגדלת המכירות

• עלויות הפרסום ממשיכות לעלות, בזמן שאתה יכול לייצר הכנסה בערוץ זול יותר

 

🎯 מה שאתה מקבל כשנפגשים:

• אבחון מקיף של המצב הקיים

• תוכנית פעולה מותאמת אישית לעסק שלך

• הערכה של פוטנציאל ההכנסה הנוסף שתוכל לייצר

 

⚡ למה דווקא עכשיו?

• אנחנו יכולים לקבל רק 3 לקוחות חדשים בחודש כדי להבטיח שירות ברמה הגבוהה ביותר

• ככל שמתחילים מוקדם יותר, רואים תוצאות מהר יותר

 

📞 איך מתחילים?

  1. השאר/י פרטים בטופס למטה
  2. נחזור אליך תוך 24 שעות לתיאום פגישת ייעוץ
  3. נבנה יחד תוכנית פעולה מותאמת אישית לעסק שלך
 

רוצה להגדיל את המכירות שלך בעזרת אימייל וסמס מרקטינג?

מלא/י את הטופס עכשיו ונחזור אליך תוך 24 שעות לתיאום פגישת ייעוץ

✅ אחריות מלאה לתוצאות

אנחנו כל כך בטוחים ביכולת שלנו להביא לך תוצאות, שאנחנו נותנים לך אחריות כפולה:

 

🏆 אחריות להחזר השקעה

אנחנו מתחייבים שתוך 90 ימים תראה החזר על ההשקעה שלך ממערכת האימייל והסמס מרקטינג.

אם לא תראה החזר על ההשקעה בתקופה זו – נמשיך לעבוד איתך ללא עלות נוספת עד שנגיע ליעד.

 

🎯 אחריות לביצוע מושלם

• כל משימה תבוצע בדיוק לפי המפרט שסוכם

• כל תוכן יעבור את האישור שלך לפני שליחה

• כל אבן דרך תושלם בזמן שנקבע

 

למה אנחנו יכולים להציע אחריות כזו?

• יש לנו ניסיון מוכח בעשרות פרויקטים מוצלחים

• אנחנו עובדים לפי מתודולוגיה מדויקת שמביאה תוצאות

• הצוות שלנו מורכב ממומחים בתחומם

 

💪 אתה לא לוקח שום סיכון

אנחנו לוקחים על עצמנו את כל הסיכון ומתחייבים לתוצאות.

 

או שאתה מרוויח יותר כסף מהמערכת – או שאנחנו ממשיכים לעבוד עד שזה קורה.

השוואה: הדרכים להטמעת מערכת אימייל וסמס מרקטינג

*כולל עלויות זמן, כלים, וטעויות בדרך

למה השירות שלנו משתלם יותר?

✅ חיסכון בזמן יקר

• במקום לבזבז חודשים על למידה וניסוי וטעייה

• במקום להתעסק עם פרטים טכניים אינסופיים

• במקום לנהל עובד שצריך הכשרה והדרכה

 

✅ חיסכון בכסף

• אין צורך ברכישת כלים וקורסים

• אין עלויות של טעויות בדרך

• אין צורך בהעסקת עובד נוסף

 

✅ תוצאות מובטחות

• מתודולוגיה מוכחת

• צוות מקצועי ומנוסה

• אחריות מלאה לתוצאות

 

💡 שורה תחתונה:

כשמחשבים את כל העלויות – הישירות והעקיפות – השירות שלנו הוא האפשרות המשתלמת ביותר להטמעת מערכת אימייל וסמס מרקטינג.

שאלות נפוצות

🤔 כמה זמן לוקח לראות תוצאות?

בדרך כלל רואים תוצאות ראשונות תוך 30 ימים מרגע השקת המערכת. תוך 90 ימים אתה כבר אמור לראות החזר על ההשקעה, ומשם המספרים רק משתפרים.

 

💰 כמה זה עולה?

ההשקעה מתחילה מ-8,000 ₪ לחודש, כתלות בגודל העסק והיקף הפעילות. חשוב לזכור שהמערכת אמורה להחזיר את ההשקעה תוך 90 ימים לכל היותר.

 

📊 איזה תוצאות אפשר לצפות?

בממוצע, הלקוחות שלנו רואים:

• גידול של 30% במכירות החודשיות

• אחוזי פתיחה של 25-35% במיילים

• אחוזי המרה של 15-20% בקמפיינים ממוקדים

 

⏰ כמה זמן שלי זה ידרוש?

מינימום! אנחנו לוקחים אחריות מלאה על התהליך. נדרשת ממך רק כ-30 דקות בשבוע לאישור תכנים ומעבר על דו”חות.

 

🔒 האם המידע שלי מאובטח?

כן! אנחנו עובדים לפי תקני אבטחת מידע מחמירים ומחתימים את כל העובדים שלנו על הסכמי סודיות.

 

📅 כמה זמן לוקח להקים את המערכת?

תהליך ההקמה הראשוני לוקח בין 30-45 ימים, כולל כל האוטומציות והתכנים הנדרשים.

 

🤝 האם אני חתום לתקופה ארוכה?

לא! אנחנו עובדים על בסיס חודשי מתחדש. אתה יכול להפסיק בכל עת, למרות שרוב הלקוחות שלנו נשארים איתנו לטווח ארוך כי הם רואים תוצאות.

 

📱 האם זה כולל גם SMS?

כן! השירות כולל הן אימייל והן SMS מרקטינג, משולבים יחד באסטרטגיה אחת לתוצאות מקסימליות.

 

📱 האם השירות כולל גם שיווק בוואטסאפ?
שיווק בוואטסאפ הוא אפשרות נוספת שאנחנו מציעים. עקב העלויות של מערכת הוואטסאפ העסקי, זה כרוך בתוספת תשלום מעבר לחבילה הבסיסית. נשמח לפרט על האפשרויות והעלויות בפגישת הייעוץ.

 

✍️ יש לך שאלה נוספת?

השאר פרטים בטופס למטה ונחזור אליך תוך 24 שעות עם כל המידע שתצטרך.

לוגו בי דיגיטל ייעוץ

מערכת דיוור | מערכת אימייל מרקטינג | מרקטינג אוטומיישן

אוטומציה שיווקית לשיפור המערכים העסקיים ליצירת תוצאות אמיתיות

מה רוצה הלקוח שלך?

דורות רבים של סוחרים, חנוונים ואנשי עסקים עסקו בתעלומה – מה רוצה הלקוח שלי?! חלקם, נעזרו בכדור בדולח כדי לנסות לקלוע לרצון לקוחותיהם וצרכניהם, האחרים – מתקדמים יותר – ערכו סקרים, משאלים, הפיקו שאלונים, ועדיין, אחרי כל אלה, עדיין, נותרו בתהייתם. אנחנו, שחיים בעידן טכנולוגי, איננו זקוקים לכדור בדולח, מגידי עתידות או ערימת שאלונים ממולאים בכתב יד בלתי קריא, אנחנו פשוט יכולים לתת לטכנולוגיה לעשות את העבודה עבורנו. מערכות מרקטינג אוטומיישן מעניקות לארגונים ולעסקים פתרון רוחבי, המחבר בין המחלקות השונות בארגון, ומאפשר לארגון בעזרת עיבוד המידע שנאסף מהמקורות השונים להבין סופסוף, מה רוצים הלקוחות שלהם.

מה זה אימייל מרקטינג (Email Marketing) וכיצד הוא עוזר לך?

אימייל מרקטינג, או דיוור אלקטרוני בשמו הנוסף, המוכר יותר, הינו דרך שיווק נפוצה. הוא מאפשר לכם להגיע ישירות אל הלקוח, ולהגיש לו באופן מותאם חומר ומידע עליכם, על השירותים והמוצרים שאתם מציעים וכן הלאה. החומר יכול להיות מוגש כניוזלטר קבוע שבועי או חודשי, הודעות מיוחדות על מבצעים שמעניינים אותו במיוחד וכד’. דיוור אלקטרוני נשלח לנמענים על בסיס רשימות תפוצה אליהן נרשמו באחת מהפלטפורמות בהן מפרסם הארגון, אבל מה שהוא באמת נותן לארגון, הוא את היכולת להכיר את הלקוח מקרוב מערכת דיוור, דרכה נעשית הפצת המיילים, היא זו שמספקת לכם נתונים כמו אחוז ההקלקות לפתיחת מייל מסוים, התנהגות הנמען לאחר משלוח הדיוור (דרך ניטור כפתור ההנעה לפעולה, לדוגמה) וכן הלאה. כמובן שישנן מערכות דיוור אוטומטי רבות, ולכן, בחירת מערכת דיוור מומלצת הינה ספציפית מאד לארגון ולצרכיו העסקיים.

מה זה Marketing Automation מערכת מרקטינג אוטומיישן (מערכת דיוור | אימייל מרקטינג | מרקטינג אוטומיישן)?

מערכת מרקטינג אוטומיישן היא פלטפורמה המרכזת את כל הנתונים המתקבלים מערוצי המגע השונים של הלקוח עם המוצר/השירות של הארגון. נתונים מהעולם הממשי, כמו רכישת מוצר בסניף כלשהו או שיחת טלפון עם נציג מכירות – התממשקות למערכות CRM, לצד נתונים מהדיגיטל, כמו מוצרים בהם התעניין באתר של הארגון או הקלקה שלו על מייל שיווקי ספציפי שנשלח אליו, מצטברים יחד ויוצרים את אותו ביג דאטה, המאפשר לארגון לדעת כל מה שהוא צריך על אותו לקוח ספציפי, ולהפעיל עליו את מהלכי השיווק המותאמים לו ספציפית. למערכות מרקטינג אטומיישן מודולים שונים, החלק מהשימוש הפשוט בדיוור למייל, שימוש בהודעות SMS וכלה בחיבור לאפליקציות הארגון ואפשרות למשלוח הודעות פוש. דרך התקשורת עדיין נשארת יחיד (ארגון) לרבים (לקוחות) אבל, ללקוחות יש מאפיינים דומים – שייכים לאותו סגמנט ולכן המסר שיקבלו בערוץ שיקבלו יהיה רלוונטי אליהם.

מחפשים מערכת דיוור מומלצת?

היות והשימוש במערכות מרקטינג אוטומיישן הפך לנפוץ בשנתיים האחרונות – וישנן מספר מערכות בשוק כשלכל אחת מהן יש יתרונות וחוזקות משלה. מלאכת בחירת המערכת המתאימה תלויה בצרכיו הספציפיים של הארגון.

על מנת לייצר תהליך אפקטיבי וניטרלי חשוב להכיר את היתרונות והחסרונות של כולן.

לדעת לשים דגש על המקומות של “לארח יום ההטמעה”, איפה אפשר וכדאי להתפשר והיכן לא.

בכובעי הקודם – אני הייתי שמח אם היה לי גוף ניטרלי מייעץ לנושא שהיה משקף לי את היתרונות והחסרונות של כל מערכת כמו שהם ולא מנסה רק למכור.

למי מתאים שירות כזה?

בשל חשיבותן לארגון, בחירת והטמעת מערכות email marketing ומרקטינג אוטומיישן הן עניין למקצוענים בלבד, וארגון שינסה לעשות זאת בכוחות עצמו, או בליווי שאיננו מקצועי או מנוסה, עלול להיכשל בכך, ובגדול. הידע והניסיון שלי הינם ערך מוסף לארגון, מליווי בבחירת המערכות ועד לסיומה המוצלח של ההטמעה.

חברות וארגונים אשר מתכננים להקים אתר או אפליקציה חדשה לארגון ואחריות ההקמה היא חלק ממחלקת השיווק.

אם אין לכם בארגון איש שיווק שמבין ויודע לדבר טכנולוגיה אז השירות הזה הוא בדיוק בשבילך.

חברות שמחלקת מערכות המידע שלהן מובילות את הפרויקט ואילו מחלקת השיווק לא זוכה להתייחסות מאחר ולא מצליחה לעבור את חומת התקשורת הטכנית.

נשמח לתווך בין המחלקות השונות להשגת התוצאות העסקיות הרצויות לפרויקט.

איך מרקטינג אוטומיישן עוזר לך לנהל את השיווק בצורה חכמה יותר

marketing automation, מרקטינג אוטומיישן, היא מערכת לניהול עסקים וחברות בצורה חכמה. בכל בית עסק יש פעולות שיווקיות החוזרות על עצמן באופן תדיר. הפעולות האלו מצריכות זמן רב והמון השקעה. כאשר העסק שלכם עדיין בצמיחה ניתן לטפל בכל העניינים השיווקיים באופן אישי, על ידי משלוח מיילים ללקוחות, טיפול שוטף בכל ענייני המדיה החברתית וכל דבר אחר כנדרש. אך מה עושים כאשר העסק מתחיל לגדול? כאשר מחלקת השיווק צריכה להתמודד עם כמות לקוחות שרק הולכת וגדלה? כיצד תוך כדי ניהול שוטף מושכים לקוחות חדשים אל בית העסק? במקרה הזה מערכת אוטומטית לניהול שיווקי היא פתרון יעיל ואפקטיבי.

ניהול אפקטיבי בעולם דיגיטלי

מרקטינג אוטומשיין עוזרת לכם לשמר את הקיים ולהגדיל את כמות הלקוחות באמצעות ניהול של כל מערך השיווק בצורה אוטומטית. החידוש הגדול הוא שאתם מגדירים בעצמכם את האופן שבו העניינים מתנהלים. המערכת אוספת נתונים (מה שמותר כמובן) על לקוחות פוטנציאלים והיא קלה מאוד להפעלה. מהיום מנהלי שיווק בחברות יוכלו לפנות זמן לעשייה משמעותית בתחומים אחרים ולאפשר למרקטינג אוטומשיין לעשות את העבודה.

המערכת דואגת באופן אוטומטי למשלוח של מיילים ללקוחות חדשים או קבועים, טיפול שוטף בכל המדיה החברתית. המערכת יכולה לנהל עבורכם את כל המערך השיווקי של בית העסק. היתרון הגדול הוא שאתם מגדירים בעצמכם את אופן הפעולה של המערכת באמצעות workflows.

מה מערכת מרקטינג אוטומשיין מאפשרת

לנהל את המיילים שלכם באופן ממוקד. באמצעות משלוח מייל ללקוחות חדשים, באופן שוטף, ניתור של הפעילות שלהם בנוגע לאתר שלכם וביצוע פעולות נוספות כגון משלוח של מבצעים חדשים ללקוחות קיימים.

מעקב אחר כל המבקרים באתר החברה וברשתות החברתיות.

איסוף חכם של לידים. כל עסק קטן, בינוני או גדול בנוי על שימור קהל הלקוחות והכנסת לקוחות חדשים לבית העסק. אתם מגדירים את אופן התפעול של המערכת בהתאם לצרכים של בית העסק והמערכת פועלת באופן אוטומטי לאיסוף חכם של מידע על לקוחות קיימים ופוטנציאלים. המערכת מתחזקת כל קשר עסקי עד להנעה לרכישה. לאחר ביצוע עסקה המערכת שומרת על קשר רציף עם הלקוחות ומציעה עבורם מוצרים חדשים לרכישה.

ניהול קשרי לקוחות ותיאום בין המחלקות השונות של בית העסק. המערכת פועלת באופן מסונכרן עם כל המחלקות של בית העסק ומנהלת את קשרי הלקוחות באופן מתואם.

אלו מקצת מהיתרונות המרכזיים של מרקטינג אוטומשיין. שיווק הוא עניין הכרחי עבור שימור לקוחות והגדלת מעגל הלקוחות הקיים. כיום בעידן הטכנולוגי המתקדם ניתן לעשות זאת בצורה אוטומטית ולחסוך באנרגיה ובזמן עבודה.

בניית אסטרטגיה שיווקית בעולם דיגיטלי

בניית אסטרטגיה שיווקית היא הלב של כל בית עסק. בהתאם למטרות החברה ובית העסק יש לפעול להנעה לפעולה. רכישה של המוצרים או השירותים המוצעים. אחד הדברים המרכזיים הוא שימור לקוחות תוך כדי עבודה שוטפת על הגדלת מעגל הלקוחות הקיים. אחד הפרמטרים החשובים ביותר באסטרטגיה שיווקית הוא פילוח של הלקוחות. מציאת קהל היעד המתאים עבור המוצר או השירות שלכם ופילוח של קהל היעד הנבחר בהתאם לקריטריונים נבחרים. המערכת האוטומטית של מרקטינג אוטומשיין משתלבת עם התכנון של האסטרטגיה השיווקית וביחד איתה היא יכולה להוביל את בית העסק לצמיחה. תכנון האסטרטגיה השיווקית דורש חשיבה אנושית מדויקת והבנה של כל הצרכים של בית העסק. לאחר התכנון הנכון תוכלו להזין את הנתונים למערכת בצורה אוטומטית בשביל לפנות אל מערך הלקוחות הקיים ולמצוא לקוחות חדשים באופן חכם ויצירתי.

אם יש לכם בית עסק למכירה של מוצרי טיפוח לגבר ואתם רוצים לנהל קמפיין דרך המייל, מרקטינג אוטומשיין תעזור לכם לנהל אותו באופן יעיל. לקוח קיים שהמערכת כבר מזהה אותו יקבל כל זמן נתון, בהתאם להגדרות שלכם, מיילים שיגבירו את ההנעה לפעולה כולל תמריצים לקנייה, בהתאם לפעולות שנעשו באתר על ידי אותו לקוח. לאחר קנייה של ערכה מסוימת המערכת יכולה להציע לו שדרוגים ומתנות ובכך להמשיך את תהליך הקנייה. באמצעות המערכת תוכלו לנהל את כל הקמפיינים שלכם בכל הרשתות החברתיות ולהגדיר באופן מדויק את אופן הפעולה המתאים עבורכם.

בעולם הדיגיטלי של היום כמות המידע יכולה להיות גדולה יותר מכמות היכולת לטפל באותו

מידע. לפעמים בתי עסק אינם מצליחים לנהל את מערך השיווק וקורסים תחת הנטל.

קודם כל חשוב לדעת כי זהו שלב חשוב וחיובי בכל התפתחות של בית עסק. שיווק יעיל ואפקטיבי בהתחלה דורש הגדלת משאבים בהמשך הדרך. כיום בתי עסק רבים מתנהלים באופן דיגיטלי וכל מערך השיווק מנוהל ביעילות על ידי מערכות חכמות. הגורם האנושי הוא המוח מאחורי המערכת המגדיר את המטרות בהתאם לצרכים של בית העסק.

ניהול זמן יעיל יותר

מרקטינג אוטומשיין עוזרת לכם גם לבצע אנליזה של הפעולות השיווקיות שלכם ולראות אילו פעולות יעילות עבור קידום העסק ואילו לא. באמצעות פינוי הזמן לאפיקים אחרים של התפתחות העסק תוכלו לבצע ניתוחים מדויקים של יעילות הקמפיינים השיווקיים שלכם. מרקטינג אוטומשיין מנהלים עבורכם את הזמן ומפנים מקום להתרחבות והתפתחות של בית העסק. באופן יעיל ואפקטיבי תוכלו לנהל את מערך שימור הלקוחות ולהרחיב באופן הדרגתי את המערך הקיים. המערכת מאפשרת לכם לפנות זמן עבור קהלים חדשים של לקוחות פוטנציאלים תוך ניצול מקסימאלי של כל הכלים השיווקיים של בית העסק.