חלפו הימים בהם מוצר היה “רק מוצר” ולקוח היה “רק לקוח”, השיווק המסורתי מת, והשיווק המודרני מעמיד בפני מפרסמים, מקדמים וארגונים אתגרים גדולים, אותם לא פגשו בעבר. אבל, במקביל לכך, הטכנולוגיות המודרניות אינן רק יוצרות את האתגרים, אלא גם מציעות לנו את הפתרונות עבורם, את הדרכים בהם אנחנו יכולים לצלוח את האתגרים. אחד מהכלים המשמעותיים, היעילים והרציניים ביותר האלה, הוא גוגל אנליטיקס, שמספק לנו את כל הנתונים שאנחנו צריכים לדעת על הטראפיק לאתר שלנו.
רבים חושבים שאם רק התקינו את חתיכת הקוד הבסיסית שגוגל נתנו לנו אזי הם מקבלים את עושר המידע שהכלי יכול להכיל. לא כך הוא הדבר ועל מנת להצליח ולקבל את התובנות האמיתיות נדרשת התקנה ברמה אחת מתקדמת יותר
ההתקנה אינה רק טכנית אלה ובעיקר עסקית – הבנה של צרכי הארגון, מה ה KPI שמסתכלים עליהם, מה פעילות האונליין תורמת. האם יש נתונים נוספים מצד ג’ שמשפיעים עלינו ועוד.. רק לאחר הגדרת המטרות העסקיות נעבור להטמעה טכנית שתביא לידי ביטוי את הצרכים שלכם כארגון.
ווב אנליטיקס היא פעילות החוקרת את נתוני הגלישה, דפוסי התנהגות של גולשים שונים בכניסה לאתר מסוים והתנהלותם בתוך האתר עצמו היכן גלשו זמן רב והיכן נטשו את האתר. בעצם ביצוע הניתוח מתקבל מידע אשר יעזור לנו לשפר את האתר, להתאים אותו להעדפות הגולשים, וגם, במידה רבה, לנתב את הגולשים למטרה הסופית, האינטרס של האתר. בין אם אותה מטרה סופית היא רכישה, הרשמה לרשימת תפוצה, הרשמה למועדון הלקוחות או השארת ליד ליצירת קשר. ניטור וניתוח נתוני האנליטיקס מאפשרים לנתח את הנתונים בצורה נוחה יותר ולייצר מהם תובנות לשיפור האתר ויחסי ההמרה שלו.
בנוסף להדרכה ולליווי ראשוניים, לארגונים ולעסקים שרוצים להפיק את המרב מהכלי ועדיין אינם משתמשים בו, אנחנו מציעים התקנה ראשונית של גוגל אנליטיקס, הגדרת המדדים עסקיים והטמעת גוגל אנליטיקס באתר שלכם, הגדרת משפכי מכירה, הגדרת מטריקות (Metrics), דיימנשנז (Dimensions) ו-KPI (Key Performance Indicator). תוכלו לרתום את המקצועיות והניסיון הרב שצברנו במהלך השנים על מנת להפוך את האתר שלכם לאפקטיבי יותר, ולאחר ההכשרה בניתוח האנליטיקס שתעברו, תוכלו לנתח את הדוחות, ולהפיק מהם את התובנות שיאפשרו לכם ולאתרכם להמשיך ולהתפתח.
בשיחה נראה לך בדיוק את מפת הדרכים להשגת יעדי השיווק שלך
ולמה רוב המשרדים האחרים נכשלים.
ככה תבטיח שהפעם אתה עושה את זה נכון – ומצליח!
אנחנו ניצור איתך קשר ונראה לך איך לשדרג את ההמרות והרווחיות של החנות שלך