לקוחות ופרויקטים

אנחנו מתמחים בהובלת פרויקטים דיגיטליים מורכבים, תוך מתן דגש על שיפור המרות באתרי איקומרס (CRO) והטמעת מערכות אימייל וסמס מרקטינג מתקדמות. במהלך השנים, החברה שיתפה פעולה עם מגוון רחב של מותגים, תוך התאמת הפתרונות לצרכים הייחודיים של כל לקוח.  אומרים עלינו שהשירות שלנו אישי ומקצועי המוביל לתוצאות ומדגישים את היכולת שלנו להבין את הצרכים הייחודיים של כל עסק ולהתאים פתרונות מדויקים להשגת מטרותיו.

ייעוץ וליווי שיווקי ועסקי - סמנכ"ל שיווק חיצוני

NICK WATCH - שעון חכם לילדים מבית ניקולודיון
משך זמן: לקוח פעיל

מהות העבודה: בניית אסטרטגיה דיגיטלית עבור החדרת המותג בארה"ב כולל בניית נבחרת ספקים שתלווה את המותג בהחדרת המותג.

אתגרים מרכזיים: להרים מערך שיווקי תוך חודש וחצי.

תוצאה: השקת פעילות
שוקולד דה-קרינה מרמת הגולן
משך זמן: לקוח פעיל

מהות העבודה: בניית אסטרטגיה דיגיטלית, שיפור האתר, חיבור ספקי סושיאל ופרפורמנס, הטמעת מערכת דיוור, ליווי פעילות ה-SEO ובקרת פעילות, בניית דשבורד נתונים, ליווי פרויקט הטמעת מערכת CRM לסקטור ה-B2B.

אתגרים מרכזיים: להעביר מותג מסורתי דיגיטליזציה

תוצאה: גידול ביעילות הפעולות מול מגזר ה-B2B, שיפור במכירות האיקומרס ב 111% בסך המכירות, 77% בכמות ההזמנות ו 19.8% בגובה עסקה ממוצעת.
הפסטה הטריה - פסטה ביתית איכותית עד הבית
משך זמן: שנה

מהות העבודה: בניית אסטרטגיה דיגיטלית, שיפור האתר, חיבור ספקי סושיאל ופרפורמנס, הטמעת מערכת דיוור, ליווי פעילות ה-SEO ובקרת פעילות, בניית דשבורד נתונים

אתגרים מרכזיים: להחזיק את כמות הפעולות הרבה אל מול יזמת אחת שמחזיקה הכל על הכתפיים שלה. להצליח להביא עוד לקוחות חדשים לרכישה ראשונה.

תוצאה: גידול של 46% בכמות הלקוחות החדשים. שיפור במכירות האיקומרס ב 12% בסך המכירות.
איסתא ישראל - רשת הסוכנויות הגדולה בארץ
משך זמן: לקוח פעיל

מהות העבודה: ניהול המוצר הדיגיטל, הפרויקטים המרכזיים באתר וליווי הפעילות השיווקית הדיגיטלית, אפיון פיצ'רים חדשים לרבות ליווי וניהול תהליך הפיתוח מול הצוותים הפנימיים, עבודה עם צוות עיצוב המוצר, הגדרת המדידות הנדרשות למעקב אחרי הנתונים ובניית דשבורד נתונים מורכב בהתאם למוצרי התיירות השונים שנמכרים באתר.

אתגרים מרכזיים: להשתלב בתוך המערכת הפועלת של הדיגיטל באיסתא ישראל.

תוצאה: גידולים משמעותיים בפעילות הדיגיטלית בחמש השנים האחרונות.
בימנוקה מותג קוסמטיקה מוביל
משך זמן: לקוח פעיל

מהות העבודה: בניית אסטרטגיה דיגיטלית, ליווי העבודה מול משרד הפרסום, שיפור האתר, הטמעת מערכת דיוור, ליווי פעילות ה-SEO ובקרת פעילות, בניית דשבורד נתונים.

אתגרים מרכזיים: להגדיל את כמות הלקוחות החדשות במקביל לפעילות ריטנשן להחזרת לקוחות לרכישה שניה ושלישית.

תוצאה: אחוז לקוחות חוזרות עומד על למעלה מ-60% מסך המכירות של המותג.
מלונות ישראל קנדה
משך זמן: שנתיים

מהות העבודה: ליווי וייעוץ המותג בניית אסטרטגיה דיגיטלית, ליווי פרויקט שידרוג האתר, ליווי פעילות ה-SEO ובקרת פעילות, בניית דשבורד נתונים.

אתגרים מרכזיים: עבודה בשוק מאתגר פוסט קורונה. יצירת בידול למותג העל במקביל לבידול מותגי המלונות עצמם.

תוצאה: גידול מכירות האונליין ב-239% והורדת עלות לרכישה (CPA) ב-89%.
פרידיו - FREEDIO
משך זמן: שנתיים

מהות העבודה: בניית אסטרטגיה דיגיטלית, שיפור האתר והרצת A\B טסטים לשיפור מכירות, חיבור ספקי סושיאל ופרפורמנס, הטמעת מערכת דיוור, ליווי פעילות ה-SEO ובקרת פעילות, בניית דשבורד נתונים.

אתגרים מרכזיים: עבודה עם אתר שבנוי על פלטפורמה "קשה" לעבודה.

תוצאה: 67% גידול במכירות. 15% מהמכירות מגיעות מערוצי האימייל וסמס.
לגו ישראל
משך זמן: לקוח פעיל

מהות העבודה: ליווי הפעילות מההשקה, ליווי בעלייה לאוויר עם אתר חדש תוך חודשיים, המשך עבודה על שיפור האתר, חיבור ספקי סושיאל ופרפורמנס, הטמעת מערכת דיוור, בניית דשבורד נתונים, כתיבת מסמך אפיון (RFP) למועדון לקוחות.

אתגרים מרכזיים: להצליח לחדש ולהביא ערך למותג

תוצאה: בין מותגי האיקומרס הנמכרים בישראל.
רשת מלונות בראון
משך זמן: שנתיים וחצי

מהות העבודה: בניית אסטרטגיה דיגיטלית, שיפור האתר, חיבור ספקי סושיאל ופרפורמנס, ליווי פעילות ה-SEO ובקרת פעילות, בניית דשבורד נתונים, אפיון אתר חדש, ליווי תהליך החלפת מנוע חיפוש פנימי באתר (מערכת ליבה), עזרה בגיוס מנהלת דיגיטל וסושיאל.


תוצאה: גידול במכירות לאורך העבודה המשוטפת שלנו בעשרות אחוזים בשנה.
פארטקליק - PARTCLICK
משך זמן: כשנה

מהות העבודה: בניית אסטרטגיה דיגיטלית, שיפור האתר הקיים, ליווי פרויקט להחלת אתר, ביצוע AB טסטים, הטמעת מערכת דיוור, ליווי פעילות ה-SEO ובקרת פעילות, בניית דשבורד נתונים.


תוצאה: התמקצעות של צוות הדיגיטל בניהול תהליכי העבודה השוטפים בארגון ובעבודה מול ספקים חיצוניים.
רשת אברהם הוסטלס & טורס
משך זמן: שנה וחצי

מהות העבודה: ליווי פעילות הדיגיטל הן של מותג ההוסטלים וה של מותג הטורס, שיפור האתר והתנהלות שוטפת מול צוות הפיתוח, אפיון והטמעת שיפורים בעמודים השונים. בניית דשבורד נתונים.


תוצאה: גידול של 16% ביחס ההמרה בעמוד המוצר שהביא לשיפור מכירות של למעלה מ 2 מיליון דולר בשנה.
זולו - רשת חנויות לציוד ומזון לבעלי חיים
משך זמן: שנה

מהות העבודה: שיפור האתר, ניהול ובקרה ספקי פרפורמנס, הטמעת מערכת דיוור, ליווי פעילות ה-SEO ובקרת פעילות, בניית דשבורד נתונים.


וינטג' אוריג'ינל - Vintage originals
משך זמן: שנה וחצי

מהות העבודה: ליווי תהליך שיפור האתר,בקרה ספקי סושיאל ופרפורמנס, הטמעת מערכת דיוור, ליווי פעילות ה-SEO ובקרת פעילות, בניית דשבורד נתונים.

אתגרים מרכזיים: למכור מוצרים בהתאמה אישית אונליין

תוצאה: גידול של עשרות אחוזים במכירות האונליין.
secretdejoie - תכשירים אינטימיים לנשים
משך זמן: פרויקט מוגדר מראש

מהות העבודה: בניית קובץ P&L מפורט שכולל את עלות הרכשת הלקוח, ערך חיי הלקוח ונקודת האיזון. ביצוע סקרי VOC עם 3 סגמנטים עיקריים שמאפשרת למותג להבין לעומק את השימוש בתכשירים, סיבה לרכישה וסיבה לאי-רכישה..

אתגרים מרכזיים: להצליח להיכנס לעולם תוכן מאוד ספציפי

תוצאה: בהירות לגבי המספרים של העסק ולגבי הקהל המרכזי.
ÖRLÖ Nutrition - קפסולות אומגה 3 טבעיות
משך זמן: פרויקט מוגדר מראש

מהות העבודה: בניית קובץ P&L מפורט שכולל את עלות הרכשת הלקוח, ערך חיי הלקוח ונקודת האיזון. ביצוע סקירה של פעילות האימייל מרקטינג והזדמנויות לשיפור. אפיון עמוד מוצר חדש למכירת המוצרים במודל מינוי לקהל אמריקאי.

אתגרים מרכזיים: להצליח להיכנס לעולם תוכן מאוד ספציפי

תוצאה: בהירות לגבי המספרים של העסק ולגבי הקהל המרכזי.
הקודם
הבא

ניהול פרויקטים - הקמת אתרים

רשת מלונות אסטרל
משך זמן: שנה וחצי

מהות העבודה: ניהול תהליך הקמת הפרויקט משלב הרעיון, כתיבת מסמכי דרישות ואפיון מפורטים, בניית קונספט UX, מציאת ספקים רלונטיים לשלב העיצוב ולשלב הפיתוח ניהול תהליך הזנת התוכן וה-QA, ביצוע הטמעת מדידות ועלייה לאוויר תוך בקרה ושמירה על מיקומי הדירוגים האורגניים

אתגרים מרכזיים: סנכרון בין מגוון צוותי עבודה, התממשקות מורכבת מול מערכת תפעולית שכוללת את המלאי ואת המועדון

תוצאה: פרויקט לקראת עלייה לאוויר בדצמבר 2024
קבוצת מילטין - יבואני מזון וציוד לבעלי חיים
משך זמן: שנתיים וחצי

מהות העבודה: ניהול תהליך הקמת הפרויקט משלב הרעיון, כתיבת מסמכי דרישות ואפיון מפורטים, בניית קונספט UX, מציאת ספקים רלונטיים לשלב העיצוב ולשלב הפיתוח ניהול תהליך הזנת התוכן וה-QA, ביצוע הטמעת מדידות ועלייה לאוויר

אתגרים מרכזיים: סנכרון בין מגוון צוותי עבודה, התממשקות מורכבת מול פריוריטי שכולל 3 חברות בנות. השקה ל-2 קהלי יעד שונים - לקוחות קצה עם אתר קטלוגי ולקוחות מקצועיים (B2B) עם יכולת רכישה מלאה מבוססת אובליגו

תוצאה: עלה לאוויר
לולו יין
משך זמן: 8 חודשים

מהות העבודה: ניהול תהליך הקמת הפרויקט משלב הרעיון, כתיבת מסמכי דרישות ואפיון מפורטים, ניהול תהליך המיתוג הויזואלי, מציאת ספקים רלונטיים לשלב העיצוב ולשלב הפיתוח, ניהול תהליך הזנת התוכן וה-QA, ביצוע הטמעת מדידות ועלייה לאוויר

אתגרים מרכזיים: ריכוז נושא הקטלוג שמורכב ממאות פריטים והיכולת לייצר עבורו תוכן ייחודי.

תוצאה: עלה לאוויר
ברנינה מכונות תפירה
משך זמן: 8 חודשים

מהות העבודה: ניהול תהליך הקמת הפרויקט משלב הרעיון, כתיבת מסמכי דרישות ואפיון מפורטים, מציאת ספק רלונטי לשלב העיצוב ולשלב הפיתוח, ניהול תהליך הזנת התוכן וה-QA, מיגרציה בין האתר הישן לאתר החדש, ביצוע הטמעת מדידות ועלייה לאוויר תוך בקרה ושמירה על מיקומי הדירוגים האורגניים.

אתגרים מרכזיים: מיגרציית הנתונים בין האתר הישן לאתר החדש תוך שמירה על המורכבות של מוצרים בעלי וריאציות

תוצאה: פרויקט לקראת עלייה לאוויר ינואר 2025.
רונלייט - יבואן גרמין, גופרו ועוד מגוון מותגים
משך זמן: שנה

מהות העבודה: ניהול תהליך הקמת הפרויקט משלב הרעיון, כתיבת מסמכי דרישות ואפיון מפורטים, בניית קונספט UX לעמורים מרכזיים, מציאת ספקים רלונטיים לשלב העיצוב ולשלב הפיתוח, ניהול תהליך הזנת התוכן וה-QA, ביצוע הטמעת מדידות ועלייה לאוויר תוך בקרה ושמירה על מיקומי הדירוגים האורגניים

אתגרים מרכזיים: עבודה מול צוות משתנה בצד הלקוח - הצוות שהתחיל את הפרויקט זה לא הצוות שסיים את הפרויקט, התממשקות מורכבת מול מערכת תפעולית שכוללת את המלאי והתמחור, עבודה על 2 אתרים במקביל עם מערכת ניהול משותפת.

תוצאה: עלה לאוויר
STAYPRIME LONDON דירות לטווח קצר בלונדון
משך זמן: שנה

מהות העבודה: ליווי וייעוץ בתהליך הקמת הפרויקט משלב הרעיון, מציאת ספקים רלונטיים לשלב הפיתוח, ביצוע QA והטמעת מדידות לעלייה לאוויר

אתגרים מרכזיים: התנהלות במוד ייעוץ ולא ניהול מה שהקשה על היכולת להזיז דברים מהר.

תוצאה: עלה לאוויר
XTRA גיפט קארד ושוברי מתנה
משך זמן: 4 חודשים

מהות העבודה: יצירת חזון ואפיון המערכות הטכנולוגיות לשלב הבא של החברה שישמשו אותה לחמש השנים הברות, אפיון מסכי ה UX, כתיבת מסמכי אפיון טכניים מפורטים, מציאת חברת פיתוח וסגירת תהליך הפיתוח מולם.

אתגרים מרכזיים: היכולת להבין את המערכות הקיימות בארגון, מתוכן "לגזור" מה חשוב ומה מיותר ומה יצטרכו בעתיד, תוך ניסיון לפרק את הפרויקט לגורמים קטנים יחסית לצמצום סיכונים.

תוצאה: נעצר והועבר להחלטת הלקוח להמשך הדרך.
רשת מלונות ישראל קנדה - IC HOTELS
משך זמן: שנה

מהות העבודה: ליווי וייעוץ בתהליך הקמת הפרויקט משלב הרעיון, כתיבת מסמכי דרישות, ליווי תהליך בניית הקונספט העיצובי, ביצוע הטמעת מדידות ועלייה לאוויר תוך בקרה ושמירה על מיקומי הדירוגים האורגניים

אתגרים מרכזיים: שילוב תהליך של מיתוג רשתי במקביל לעיצוב אתר מקשה על היכולת לייצר בהירות בתהליך האתר בלבד. היכולת לייצר בהירות מותגית לכל אחד ממותגי המלונות הנפרדים תחת המטריה של האתר הראשי.

תוצאה: עלה לאוויר
וידר תכשיטים
משך זמן: 3 חודשים

מהות העבודה: ליווי וסיום ניהול הפרויקט שהתחיל עם ספקים אחרים, מיפוי מהיר של הפערים ביחס למה שהלקוח מצפה, עבודה צמודה עם צוות הפיתוח ותיאום ציפיות לגבי יכולות ניהול וסטנדרט ביצוע. ניהול תהליך ה-QA, ביצוע הטמעת מדידות ועלייה לאוויר תוך בקרה ושמירה על מיקומי הדירוגים האורגניים.

אתגרים מרכזיים: כניסה לפרויקט לקראת סיום אחרי שבוצע ברובו ע"י ספקים אחרים - משמעו כניסה באמצע משבר שהלקוח נמצא. יצירת אמון וחיבור בין כל הגורמים המעורבים קריטיים להצלחת התהליך והבאתו לכדי סיום מוצלח עבור כל המעורבים.

תוצאה: עלה לאוויר
מוזיאון המדע ירושלים
משך זמן: שנה

מהות העבודה: ניהול תהליך הקמת הפרויקט משלב הרעיון, כתיבת מסמכי דרישות ואפיון מפורטים, סדנת סידור התוכן באתר, מציאת ספקים רלונטיים לשלב העיצוב ולשלב הפיתוח. ניהול תהליך הזנת התוכן וה-QA, ביצוע הטמעת מדידות ועלייה לאוויר תוך בקרה ושמירה על מיקומי הדירוגים האורגניים

אתגרים מרכזיים: סנכרון בין מגוון צוותי עבודה פנימיים ואיזון בין האינטרסים של כל מחלקה.

תוצאה: עלה לאוויר
הקודם
הבא

אפיון, הטמעה וניהול פעילות ריטנשן - אימייל וסמס מרקטינג

רשת מלונות מטיילים
משך זמן: פרויקט מוגדר מראש

מהות העבודה: אפיון נקודת המוצא של המותג בפעילות האימייל והסמס שלו, מיפוי המערכות איתן עובדים ואיזה מידע נשמר בכל מערכת, אפיון פרופיל לקוח שכולל את כל השדות הרלוונטיים, אפיון מסעות הלקוח לרבות סגמנטים, טריגרים ומסרים בכל שלב.
סטרונגפול
משך זמן: שנה וחצי

מהות העבודה: ביצוע מיגרציה של פעילות הריטנשן מ-3 מערכות למערכת אחת מרכזית. הקמת האוטומציות לרבות קהל רחב וחברות מועדון

אתגרים מרכזיים: מיגרציהמ-3 מערכות שונות תוך שמירה על מאושרות דיוור בצורה שתסכן בצורה מינימאלית את המותג תוך שמירה על מגבלות חוק הספאם..

תוצאה: פעילות האיטנשן אחראית על למעלה מ-15% מהמכירות אונליין במותג.
בימנוקה מותג קוסמטיקה מוביל
משך זמן: לקוח פעיל

מהות העבודה: אפיון מחדש של פעילות הריטנשן, ניהול מוניטים הדומיין, עבודה שוטפת מול סגמנטים שונים למיצוי פוטנציאל המכירות בערוצי המייל והסמס.
לגו ישראל
משך זמן: לקוח פעיל

מהות העבודה: אפיון מאפס של פעילות הריטנשן, ניהול מוניטין הדומיין, עבודה שוטפת מול סגמנטים שונים למיצוי פוטנציאל המכירות בערוצי המייל והסמס. עבודה שוטפת על מערכת פלאשי בהגדלת סל ממוצע באמצעות שימוש באפסיילים חכמים באתר.
ÖRLÖ Nutrition - קפסולות אומגה 3 טבעיות
משך זמן: פרויקט מוגדר מראש

מהות העבודה: בניית קובץ P&L מפורט שכולל את עלות הרכשת הלקוח, ערך חיי הלקוח ונקודת האיזון. ביצוע סקירה של פעילות האימייל מרקטינג והזדמנויות לשיפור. אפיון עמוד מוצר חדש למכירת המוצרים במודל מינוי לקהל אמריקאי.

אתגרים מרכזיים: להצליח להיכנס לעולם תוכן מאוד ספציפי

תוצאה: בהירות לגבי המספרים של העסק ולגבי הקהל המרכזי.
פרידיו - FREEDIO
משך זמן: שנתיים

מהות העבודה: בניית אסטרטגיה דיגיטלית, שיפור האתר והרצת A\B טסטים לשיפור מכירות, חיבור ספקי סושיאל ופרפורמנס, הטמעת מערכת דיוור, ליווי פעילות ה-SEO ובקרת פעילות, בניית דשבורד נתונים.

אתגרים מרכזיים: עבודה עם אתר שבנוי על פלטפורמה "קשה" לעבודה.

תוצאה: 67% גידול במכירות. 15% מהמכירות מגיעות מערוצי האימייל וסמס.
זולו - רשת חנויות לציוד ומזון לבעלי חיים
משך זמן: שנה

מהות העבודה: שיפור האתר, ניהול ובקרה ספקי פרפורמנס, הטמעת מערכת דיוור, ליווי פעילות ה-SEO ובקרת פעילות, בניית דשבורד נתונים.


הקודם
הבא

אנליטיקס - אפיון, הטמעה ובניית דשבורדים שיווקיים ועסקיים

רשת סלינה
בניית מערך דשבורדים שמאפשר בהירות לחברה לגבי הוצאות הפרסום, החזרי ההשקעה, התנהגות הגולשים באתר ונקודות הנטישה.
הר"י- איגוד הרופאים בישראל
בניית דשבורד מרכזי לכל אתרי האיגוד
רכבת ישראל
אפיון ותיקון המדידה באתר ובאפליקציית הרכבת שמאפשרת לקבל תמונה מלאה על השימושיות באתר ובאפליקציה - לזהות הזדמנויות לשיפור חווית המשתמש
ירק השדה
רשת מלונות ישראל קנדה
לאסט מינט ישראל
איסתא ישראל
מדעטק חיפה
GOOL | גול בגרויות
אמא חוזרת לגינ'ס
מוזיאון המדע ירושלים
SACARA | סאקרה
אל על
מלון אמריקן קולוני
הלן דורון
יאמי אוכל מהבית
בי יוניק נעליים
הקודם
הבא

שיפור המרות (CRO) - פרויקטים ודוחות אופטימיזציה

אמבט4יו
טריסטיק
טירולר
בסט מובייל
H STERN
אופרן
UPSTEP
REATLEHT
סופר פארם
IBI חברת השקעות
WIN מגוון מנצח
הקודם
הבא

אפיון אתרים

סאן קאר
בסט בריליאנס
אמא חוזרת לגינ'ס
019
MIND SPACE
אינטר ג'ינס
סופרקיט
סמינר הקיבוצים
שורש
קבוצת אפיפי
הקודם
הבא