איך לשפר מכירות באתרי תכשיטים

החברים שלכם ישמחו שתשתפו גם אותם

איך לשפר מכירות באתרי תכשיטים

שיר זגה

שיר זגה

מנהלת פרויקטים ומוצר

רכישת תכשיטים באתרי אינטרנט ממשיכה לצמוח, רק בשנה שעברה כ29% מנתח הרכישות העולמיות באינטרנט היו של תיקים ותכשיטים ( לפי מחקר של אתר סטטיסטה).
אומנם קטגוריות כמו ביגוד ונעליים עומדות בראש הרשימה של הפריטים הנרכשים ביותר באינטרנט אך קטגוריות כמו תכשיטים, אוכל ומשקאות הן הקטגוריות הצומחות ביותר.

המסחר האלקטרוני מהווה היום כ4-5% מסך מכירות התכשיטים, על פי דו”ח מחקר של Grand View, השוק עשוי לצמוח בקצב צמיחה שנתי מורכב של 8.1% ויגיע לשווי של 480.5 מיליארד דולר בשנת 2025.

ניתן לראות כי הטבעות מהוות את הנתח הגדול ביותר בשוק התכשיטים וכי הצמידים יבצעו את הצמיחה הגדולה ביותר עד שנת 2025.

פלטפורמת חיפוש האופנה Lyst מדווחת שאחוז הנשים שקונות תכשיטי נשים עולה בשנים האחרונות, נשים מבצעות 78% מהרכישות עבור עצמן.

תוצאות סקר MVI שיווק אשר בוצע בשנת 2018 עבור 1001 נשים בגילאי 25-40, הסיק כי 51% מהנשאלות אמרו כי רכשו לעצמן תכשיטים מהסיבות הבאות:

  • להשיג בדיוק מה שהן רצו
  • לתגמל את עצמן לאחר הישג מסוים
  • להנצחת זיכרון או טיול מיוחד

 

ובכל זאת, מכירת תכשיטים באתר אינטרנט יכולה להיות עסק מאתגר, יש כל כך הרבה חנויות פיזיות, למה שמישהי תקנה תכשיט באתר אינטרנט? בנוסף לכך, אם מדובר בתכשיט יקר, איך משכנעים משתמשות לקנות תכשיטים יקרים באינטרנט מבלי לגעת בהם? איך המשתמשות ידעו על איזה חנות לסמוך?

כדי שהמשתמשות יקנו תכשיטים עלינו לדמות את האתר כמה שיותר לחנות פיזית ולהוריד את החיכוך.

אז איך אנחנו עושים זאת?

בשביל זה, הכנתי לכם מדריך המציג את כל הפיצ’רים הכי הכי חשובים שיהיו באתר איקומרס שמוכר

עיצוב האתר עם פריסה נקייה, פשוטה והתמקדות בתכשיטים

בכל אתר איקמורס עלינו לצמצם כמה שיותר את הסחות הדעת, במיוחד כשמדובר באתר תכשיטים שבדר”כ העלויות של המוצר יחסית גבוהות ולכן חשוב שיהיו כמה שפחות הסחות דעת.

האתר צריך להיות עם פריסה נקייה ופשוטה, המשמעות היא עיצוב האתר עם צבעי רקע נקיים כמו לבן או אפור, אפשרויות ניווט פשוטות מאוד, טקסט ברור וחווית גלישה ללא חלונות קופצים מוגזמים, מודעות באנרים וכל מה שיכול לגרום לעומס מיותר.

אתר רשת טיפאני
אתר רשת טיפאני
אתר רשת TOUS
אתר רשת TOUS

חשוב שידעו מי אתם – הציגו עמוד “אודות”

בהרבה מקרים, קניית תכשיטים היא חוויה אישית למשתמשת, היא יכולה להיות למתנה או לחתונה ולכן חשוב מאוד שהמשתמש ידע על החנות בה הוא הולך לרכוש את המוצר.

לפני שהמשתמש יקבל החלטה על הקנייה, הוא ירצה לדעת קצת פרטים על החנות, למי היא שייכת, מה מייחד אותה מבחינת המוצרים ולכן חשוב שעמוד “אודותינו” יופיע באתר ויספק עבור המשתמש את כל המידע הנדרש.

זה אחד העמודים הכי חשובים באתר, בעזרתנו תצליחו להשרות אמון בלקוחות שלכם.

אתר רשת TOUS
אתר רשת TOUS
אתר ג'ימס אלן
אתר ג’ימס אלן

מה אם? – הציגו את עמוד “מדיניות החזרה”

מדובר בעמוד חשוב מאוד באתר המכיל את כל המדיניות של החנות שלכם לגבי:
החזרות, החלפות, שיטות משלוח, תשלום, תנאים והגבלות ואחריות על המוצר.

הלקוחות שלכם ירצו להיות בטוחים שהם יוכלו להחליף או להחזיר תכשיט עליו שילמו סכום משמעותי ולכן חשוב שעמוד זה יהיה גלוי למשתמשים באתר, משמע כדאי להציגו בתפריט האדר העליון ובפוטר ושיהיה כמה שיותר קל להבנה.

אתר דנה רבקה
אתר דנה רבקה
אתר mynamenecklace
אתר mynamenecklace

תכשיטים קונים כמתנות – הוסיפו קטגוריה ייעודית בתפריט

כדי שחווית המשתמש תהיה טובה יותר עבור המשתמשים, כדאי שתוסיפו קטגוריה “רעיונות למתנות”\ “מתנות”.
הרבה משתמשים קונים תכשיט כמתנה עבור יום הולדת, יום נישואין, חתונה, יום האהבה ועוד.
ולכן, ברגע שיהיה למשתמשים בתפריט קטגוריה מסוג זה, יהיה קל להם יותר למצוא את המוצר שהם מחפשים.

אתר דנה רבקה עיצובים
אתר דנה רבקה עיצובים
אתר TOUS
אתר TOUS

וכמובן – תיאור מפורט על כל מוצר

דמיינו שיש לכם חנות פיזית לתכשיטים ולקוחות ברגע זה נכנסים לחנות, ברגע שהם יתעניינו בתכשיט מסוים הם ישאלו אותכם שאלות על התכשיט: ערך אבני החן, כמות הזהב, מה המחיר, דרגת ניקיון היהלומים, האם אמיתיים או מלאכותיים, האם צבועים ועוד.
ועכשיו נחזור חזרה לאתר, המשתמשים באתר אינם יכולים לשאול את אותם השאלות ולכן חשוב שתספקו כמה שיותר מידע על המוצר בעמוד מוצר, כמות המידע והפירוט יכול להשפיע לגמרי על כמות הרכישות באתר.

אתר דניאל מטת
אתר דניאל מטת
אתר דנה רבקה עיצובים
אתר דנה רבקה עיצובים

תכשיטים קונים עם העיניים – הציגו תמונות ברורות ואיכותיות

התמונות ללא ספק הם הגורם הכי משפיע על המשתמשים בתהליך הרכישה באתר, המשתמשים ירצו לראות כיצד התכשיט הספציפי שבחרו נראה מכל הזווית.

  • חשוב שהתמונות באתר שלכם יהיו בעלות רקע לבן כדי שיוכלו להדגיש את הפרטים המורכבים של התכשיט.
  • חשוב שיופיעו מס’ תמונות של כל תכשיט בכל צבע שהתכשיט קיים, גודל, עיצוב ומכל זווית אפשרית.
  • חשוב להציג את התכשיט לבד בתמונה וגם על דוגמן כך המשתמשים יוכלו לתאם ציפיות ולהבין בדיוק כיצד המוצר נראה.
  • הצגת סרטון 360 מעלות של התכשיט הינה יתרון משמעותי – הסרטון יאפשר לקונים שלכם ללחוץ ולגרור לכל זווית שהם ירצו וכך ישפיע על הורדת החיכוך.
אתר טיפאני
אתר טיפאני
אתר ג'ימס אלן
אתר ג’ימס אלן

עזרו לגולשת להבין מה המידה שלה 

כשהלקוחות שלכם מגיעים לחנות פיזית, הם יכולים למדוד את התכשיט ולהתאים אותו למידה המדויקת שלהם וכשהמשתמשים שלכם נמצאים באתר, הם אומנם לא יכולים למדוד את התכשיט אך כדאי שתהיה להם אפשרות להתאים את התכשיט למידה המדויקת שלהם.

לכן, הוסיפו בעמוד מוצר אפשרות למדידת גודל הטבעת, אורך השרשרת ואורך הצמיד.

אתר טיפאני
אתר טיפאני
אתר mynamenecklace
אתר mynamenecklace

לא לשכוח את חוות הדעת עליכם ועל המוצר

כמו כל אתר איקומרס, ביקורות משתמשים ממלאות תפקיד נהדר בהנעת המשתמשים לרכוש את המוצר.
המשתמשים בדרך כלל מעדיפים לקנות את המוצר לאחר קריאת ביקורות על המוצר, כך הם מצליחים לקבל החלטה טובה יותר.

אתר dogeared
אתר dogeared
אתר ג'ימס אלן
אתר ג’ימס אלן

אפשרו יצירת תכשיט מותאם

הרבה משתמשים ירצו ליצור לעצמם תכשיט ייחודי ולכן, אם יש לכם את האפשרות להציע למשתמש לעצב תכשיט בעצמו- עשו זאת!

אתר Daniel matat
אתר Daniel matat
אתר ג'ימס אלן
אתר ג’ימס אלן

התייעצות עם מומחה לפני הרכישה

במיוחד בימים אלו, בזמן המגפה- אפשרות להתייעצות וירטואלית עם מומחה יכולה לסייע בהעלאת המכירות באתר. תנו למשתמשים שלכם אפשרות להזמין ייעוץ וירטואלי עם מומחי התכשיטים שלכם דרך האתר שלכם ובערוצי מדיה חברתית שונים.
בדרך זו תוכלו לענות על הצרכים של הלקוחות שלכם, לרכוש את אמונתם ואף להגדיל את המכירות.

 

צילומי מסך מהאתרים:

https://www.dogeared.com

https://www.danarebeccadesigns.com

https://www.tous.com/

https://www.mynamenecklace.co.il/

https://www.daniel-matat.co.il/

https://www.jamesallen.com/

https://www.tiffany.com/

צריכים עזרה באפיון האתר שלכם?

בוריס קימלמן

רוצה להגדיל את המכירות באתר שלך?

השאר פרטים ונבדוק ביחד את התאמתך לתהליך שלנו (ללא התחייבות)