Marketing Automation – ניהול מערך השיווק בצורה חכמה

marketing automation, מרקטינג אוטומיישן, היא מערכת לניהול עסקים וחברות בצורה חכמה. בכל בית עסק יש פעולות שיווקיות החוזרות על עצמן באופן תדיר. הפעולות האלו מצריכות זמן רב והמון השקעה. כאשר העסק שלכם עדיין בצמיחה ניתן לטפל בכל העניינים השיווקיים באופן אישי, על ידי משלוח מיילים ללקוחות, טיפול שוטף בכל ענייני המדיה החברתית וכל דבר אחר כנדרש. אך מה עושים כאשר העסק מתחיל לגדול? כאשר מחלקת השיווק צריכה להתמודד עם כמות לקוחות שרק הולכת וגדלה? כיצד תוך כדי ניהול שוטף מושכים לקוחות חדשים אל בית העסק? במקרה הזה מערכת אוטומטית לניהול שיווקי היא פתרון יעיל ואפקטיבי.

ניהול אפקטיבי בעולם דיגיטלי

מרקטינג אוטומשיין עוזרת לכם לשמר את הקיים ולהגדיל את כמות הלקוחות באמצעות ניהול של כל מערך השיווק בצורה אוטומטית. החידוש הגדול הוא שאתם מגדירים בעצמכם את האופן שבו העניינים מתנהלים. המערכת אוספת נתונים (מה שמותר כמובן) על לקוחות פוטנציאלים והיא קלה מאוד להפעלה. מהיום מנהלי שיווק בחברות יוכלו לפנות זמן לעשייה משמעותית בתחומים אחרים ולאפשר למרקטינג אוטומשיין לעשות את העבודה.

המערכת דואגת באופן אוטומטי למשלוח של מיילים ללקוחות חדשים או קבועים, טיפול שוטף בכל המדיה החברתית. המערכת יכולה לנהל עבורכם את כל המערך השיווקי של בית העסק.  היתרון הגדול הוא שאתם מגדירים בעצמכם את אופן הפעולה של המערכת באמצעות workflows.

מרקטינג אוטומשיין מאפשרת לכם:

  • לנהל את המיילים שלכם באופן ממוקד. באמצעות משלוח מייל ללקוחות חדשים, באופן שוטף, ניתור של הפעילות שלהם בנוגע לאתר שלכם וביצוע פעולות נוספות כגון משלוח של  מבצעים חדשים ללקוחות קיימים.
  • מעקב אחר כל המבקרים באתר החברה וברשתות החברתיות.
  • איסוף חכם של לידים. כל עסק קטן, בינוני או גדול בנוי על שימור קהל הלקוחות והכנסת לקוחות חדשים לבית העסק. אתם מגדירים את אופן התפעול של המערכת בהתאם לצרכים של בית העסק והמערכת פועלת באופן אוטומטי לאיסוף חכם של מידע על לקוחות קיימים ופוטנציאלים. המערכת מתחזקת כל קשר עסקי עד להנעה לרכישה. לאחר ביצוע עסקה המערכת שומרת על קשר רציף עם הלקוחות ומציעה עבורם מוצרים חדשים לרכישה.
  • ניהול קשרי לקוחות ותיאום בין המחלקות השונות של בית העסק. המערכת פועלת באופן מסונכרן עם כל המחלקות של בית העסק ומנהלת את קשרי הלקוחות באופן מתואם.

אלו מקצת מהיתרונות המרכזיים של מרקטינג אוטומשיין. שיווק הוא עניין הכרחי עבור שימור לקוחות והגדלת מעגל הלקוחות הקיים. כיום בעידן הטכנולוגי המתקדם ניתן לעשות זאת בצורה אוטומטית ולחסוך באנרגיה ובזמן עבודה.

בניית אסטרטגיה שיווקית בעולם דיגיטלי

בניית אסטרטגיה שיווקית היא הלב של כל בית עסק. בהתאם למטרות החברה ובית העסק יש לפעול להנעה לפעולה. רכישה של המוצרים או השירותים המוצעים. אחד הדברים המרכזיים הוא שימור לקוחות תוך כדי עבודה שוטפת על הגדלת מעגל הלקוחות הקיים. אחד הפרמטרים החשובים ביותר באסטרטגיה שיווקית הוא פילוח של הלקוחות. מציאת קהל היעד המתאים עבור המוצר או השירות שלכם ופילוח של קהל היעד הנבחר בהתאם לקריטריונים נבחרים. המערכת האוטומטית של מרקטינג אוטומשיין משתלבת עם התכנון של האסטרטגיה השיווקית וביחד איתה היא יכולה להוביל את בית העסק לצמיחה. תכנון האסטרטגיה השיווקית דורש חשיבה אנושית מדויקת והבנה של כל הצרכים של בית העסק. לאחר התכנון הנכון תוכלו להזין את הנתונים למערכת בצורה אוטומטית בשביל לפנות אל מערך הלקוחות הקיים ולמצוא לקוחות חדשים באופן חכם ויצירתי.

אם יש לכם בית עסק למכירה של מוצרי טיפוח לגבר ואתם רוצים לנהל קמפיין דרך המייל, מרקטינג אוטומשיין תעזור לכם לנהל אותו באופן יעיל. לקוח קיים שהמערכת כבר מזהה אותו יקבל כל זמן נתון, בהתאם להגדרות שלכם, מיילים שיגבירו את ההנעה לפעולה כולל תמריצים לקנייה, בהתאם לפעולות שנעשו באתר על ידי אותו לקוח. לאחר קנייה של ערכה מסוימת המערכת יכולה להציע לו שדרוגים ומתנות ובכך להמשיך את תהליך הקנייה. באמצעות המערכת תוכלו לנהל את כל הקמפיינים שלכם בכל הרשתות החברתיות ולהגדיר באופן מדויק את אופן הפעולה המתאים עבורכם.

בעולם הדיגיטלי של היום כמות המידע יכולה להיות גדולה יותר מכמות היכולת לטפל באותו

מידע. לפעמים בתי עסק אינם מצליחים לנהל את מערך השיווק וקורסים תחת הנטל.

קודם כל חשוב לדעת כי זהו שלב חשוב וחיובי בכל התפתחות של בית עסק. שיווק יעיל ואפקטיבי בהתחלה דורש הגדלת משאבים בהמשך הדרך. כיום בתי עסק רבים מתנהלים באופן דיגיטלי וכל מערך השיווק מנוהל ביעילות על ידי מערכות חכמות. הגורם האנושי הוא המוח מאחורי המערכת המגדיר את המטרות בהתאם לצרכים של בית העסק.

מערכות מרקטינג אוטומשיין עוזרות לנהל עבורכם את הזמן

מרקטינג אוטומשיין עוזרת לכם גם לבצע אנליזה של הפעולות השיווקיות שלכם ולראות אילו פעולות יעילות עבור קידום העסק ואילו לא. באמצעות פינוי הזמן לאפיקים אחרים של התפתחות העסק תוכלו לבצע ניתוחים מדויקים של יעילות הקמפיינים השיווקיים שלכם.  מרקטינג אוטומשיין מנהלים עבורכם את הזמן ומפנים מקום להתרחבות והתפתחות של בית העסק. באופן יעיל ואפקטיבי תוכלו לנהל את מערך שימור הלקוחות ולהרחיב באופן הדרגתי את המערך הקיים. המערכת מאפשרת לכם לפנות זמן עבור קהלים חדשים של לקוחות פוטנציאלים תוך ניצול מקסימאלי של כל הכלים השיווקיים של בית העסק.

 

אהבתם את הפוסט? שתפו עם חברים!

פייסבוק
טוויטר
אימייל
וואטסאפ

הניוזלטר שלי מגניב - אז תירשמו אליו!

אני כותב רק על דברים שרלוונטים אליכם, ולעולם לא אשלח לכם ספאם. אפילו לא אם זה חתול ממש חמוד שמנגן על פסנתר עם צ'ופסטיקס! (טוב נו, רק אם תבקשו ממני).

הנה עוד פוסטים מגניבים:

גלילה לראש העמוד