מייל שבועי 8.8 | 8 נקודות ששווה לטפל בהן לקראת נובמבר

החברים שלכם ישמחו שתשתפו גם אותם

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
בוריס קימלמן

בוריס קימלמן

מנכ"ל ובעלים bdigital
מעל עשור בעולם הדיגיטל, מתמחה בחיבור שיווק וטכנולוגיה לשיפור המכירות

בוקר טוב

אנחנו בתחילת אוגוסט, החופש הגדול התחיל רשמית.

למי שיש ילדים קטנים – רוב המסגרות כבר הסתיימו או נמצאות לקראת סיום.

זה הזמן בשנה שבו לפעמים מורידים הילוך מהפעילות ומתרכזים בבית ובילדים – במקרה שלנו בארץ עד אחרי החגים שמסתיימים אי שם בסוף ספטמבר.

למרות התקופה שאנחנו נמצאים בה אני רוצה לשים היום זרקור על 8 נקודות ששוה לטפל בהן בתקופה הקרובה, כי אוטוטו אנחנו נגיע לנובמבר ונתחיל לרוץ אחרי הזנב של עצמנו בניסיון לקושש עוד כמה שיפורים באתר לקראת ה money time של השנה, אז לפני שיהיה מאוחר מדי מביא כמה השראות לשיפורים באתר שיכולים להביא לשיפור בחווית המשתמש ולשיפור בתוצאות העסקיות כמובן.

1. שימוש בכל האלמנטים של FOMO – נוטיפיקציות וכ’ו.

אני יודע שלנו בתור משווקים זה כבר נדוש ולא עובד עלינו יותר

יחד עם זאת, ללקוחות שלנו זה עדייו יכול לייצר לחץ פסיכולוגי לנקיטת פעולה.

ה-FOMO לא צריך להיות FAKE אלה אמיתי מספיק כדי לייצר נקיטת פעולה.

לדוגמא: רכישה אחרונה באתר (אתר עם כמות גבוה של טראנזאקציות), טיימר עד מתי הפרומושיין הנוכחי בתוקף וכ’ו.

דוגמא מאתר https://provesrc.com/social-proof/retail/ 

2. שימוש ב-  trust badges

משהו בסיסי שלפעמים שוכחים אותו – תשלום מאובטח, אפשרות תשלום בפייפל, אפשרות פריסה לתשלומים, הבטחה ל- money back guarantee

המטרה היא להפחית את החשש של הלקוחות שלכם לסלוק אצלכם.

3.  שימוש בתוספי קרוס סייל \ אפסייל

אם האתר שלכם הוא באחת הפלטפורמות הנפוצות אז יש היום תוספי קרוס סייל \ אפסייל שניתן להטמיע אותם בקלות יחסית.

בשלב הראשון תגדירו מוצרים שהולכים ביחד בשווי של עד 30% מהמוצר המקורי שהגולש הוסיף לעגלה.

תנסו לעשות את זה רחב ככל הניתן.

התוצאות יהיו גידול של אחוזים בודדים במכירות וזה בסדר.

לא מכיר חברה שהצליחה לפצח את הנושא הזה מהפעם הראשונה שהתחילה להתעסק איתו.

ההפך הוא הנכון – הכלי יאפשר לכם לעשות ניסויים של קומביצניות של מוצרים שיכולים ללכת ביחד במטרה למקסם את ערך העגלה.

4. שיטה \ תהליך שאני רואה באתרים שמצריכים התאמה אישית מסויימת של המוצר ללקוח זה שימוש ב- quiz שמעביר את הלקוח סדרה של מספר שאלות, 

בסוף השאלון יש כמובן שאלה על המייל של הגולש.

בסוף ה- quiz מונפקת לגולש המלצה לגבי המוצר המומלץ עבורו.

השראה 1 – עולם הויטמינים

השראה 2 – עולם המדרסים (גילוי נאות, לקוח שלנו לשעבר)

השראה 3 – עולם המשקפיים

5. אלמנט שנתקלתי בו לאחרונה וממש אהבתי את המימוש שלו זה free shipping progress bar

שמאפשר לגולש לראות עוד כמה הוא צריך להוסיף לעגלה שלו כדי להיות זכאי למשלוח חינם.

כרגע ולידי בחנויות שופיפיי בלבד.

מקור 

6. כפתורי CTA סטיקי בעמודי המוצר במובייל

אם הכפתורים שלכם עדיין לא סטיקי במובייל בעמודי המוצר – זה הזמן להכניס משימת פיתוח בנושא

7. בצעו אופטימיזציה לתהליך הצ’ק אווט שלכם – בדגש על השדות

אצל אחד הלקוחות שלנו לאחרונה גילינו שהשדה הכי בעייתי הן מבחינת זמן השתהות בו והן מבחינת כמות שגיאות זה שדה הקופון.

 

8. תעיפו את החובה להירשם לאתר – אני עדיין נדהם לראות אתרים שמחייבים את הגולשים לבצע רישום לאתר
תנו להם לרכוש עם guest checkout