מייל שבועי 29.9 | האם כל חשבונות הפרסום שלך בבעלותך?

החברים שלכם ישמחו שתשתפו גם אותם

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
בוריס קימלמן

בוריס קימלמן

מנכ"ל ובעלים bdigital
מעל עשור בעולם הדיגיטל, מתמחה בחיבור שיווק וטכנולוגיה לשיפור המכירות

היי לך,

אחרי כמעט שבועיים של חופש on-off

אני מקווה שטענת מצברים ומגיע ל-Q4 עם אנרגיית שיא – הגיע הזמן לחזור לעניינים.

המייל שלי היום יהיה קצר מאוד.

משהו שקרה לנו במהלך השבועיים האלה עם לקוח חדש שהצטרף.

כחלק מהתהליך שלנו אנחנו מבקשים גישה לכל מערכות הפרסום, אנליטיקס, גוגל סרץ’ קונסול, ביזנס מנג’ר וכל מערכת נוספת שהלקוח עובד איתה ויכולה להיות רלוונטית עבור הפעילות שלנו.

גם הפעם ביקשנו את הגישה למערכות השונות

וגם הפעם קיבלנו את התשובה: “אין לי גישה למערכת, אני לא יודעת בכלל איך מוסיפים אתכם כיוזרים”

את החלק השני של הוספת יוזרים קל לפתור – חיברנו אצלנו מסמך מפורט שאנחנו שולחים לכל אחד ובתוכו פירוט על איך מוסיפים יוזר בכל מערכת.

מצרף פה לינק שאפשר לגשת אליו בכל זמן.

 

לגבי החלק הראשון של “אין לי גישה למערכת” אני משווה את זה למצב שתחיו בבית שקניתם אבל בכלל לא דאגתם לעשות רישום בטאבו. זה מצב שאסור שיקרה בשום מצב.

באחד המיילים הקודמים שלי כתבתי על הנושא של לשמור על יחסים עם מתח חיובי עם הספקים שלכם – זה כולל את זה שהגישה והבעלות לחשבונות השונים היא שלכם ולא של הספק – זה חלק מאותו מתח שאני מדבר עליו.

 

לסיכום,

מציע לקחת 5 דקות ולבדוק אם החשבונות השונים נמצאים בבעלותך

אם כן, מצוין – אפשר להיות רגועים.

אם לא, להתחיל לפעול לקבל גישת אדמין לכל אחד מהחשבונות – לא להתבייש ולדרוש מהספק שיהפוך אותך להיות האדמין עם ההרשאות הגבוהות ביותר.

מצרך פה שוב את הלינק – בתוכו יש הסבר גם על סוגי היוזרים השונים בכל מערכת

 

♂︎ ♀︎ ⚥︎