הדרכת דיגיטל לארגונים

עד לפני זמן לא רב, פרסום ומיתוג היו נחלתם של אנשי מקצוע בלבד, אבל, עם השנים, ההתפתחויות הטכנולוגיות ופריצתן בסערה של הרשתות החברתיות לחיינו, לא רק הדרגים המנהלים בארגונים נדרשים להפגין בהם התמצאות ולהתחשב בקיומם, אלא כל אחד מעובדי החברה. בעידן שלנו, כשקל מאד לגלות היכן אדם מסוים עובד, כל אחד מהעובדים בעסק, חברה או ארגון מהווה סוג של שגריר או נציג החברה, ולהתנהלותו ברשת ישנה השפעה ישירה על תדמית הגוף העסקי, גם אם הדבר נעשה בפרופיל הפרטי שלו בפייסבוק, למשל.  כפועל יוצא מהעידן בו אנו חיים – הדרכת דיגיטל בארגונים הפכה לאחד מהמרכיבים הנפוצים של ימי גיבוש ארגוניים ואירועים נוספים.

הרצאות דיגיטל בארגונים – למי הן מיועדות?

כיום, כאשר לדיגיטל ישנו חלק נכבד בחיים האישיים והעסקיים שלנו, הם מחליפים כמעט כל פלטפורמת חשיפה וקשר לעולם החיצון שהכרנו בעבר – המיילים תפסו את מקום הפקס, המכתבים והגלויות, ניוזלטרים, פורומים ואתרי חדשות תפסו את מקום העיתונים והמודעות המשובצות בהם, הרשתות החברתיות משמשות אותנו בתחום האישי והעסקי כאחד, והפרסום הדיגיטלי של ימינו מחליף (כמעט) את כל סוגי הפרסום שהיו נפוצים ומוכרים לפניו. לכן, הדרכות לארגונים בתחום הדיגיטל או סדנאות דיגיטל יכולות לפנות לכלל העובדים בארגון במטרה להעשיר את העובדים בנעשה בעולם במבט מלמעלה והן יכולות לפנות לעובדי הארגון שלהם נגיעה ישירה לדיגיטל (למשל, אנשי השיווק) ואז, הן תהיינה ממוקדות בנושאים ספציפיים כגון פרסום ממומן או מרקטינג אוטומיישן לחילופין ההדרכות יכולות לפנות לקהל של פורום הנהלה מתוך מטרה לחשוף את הדרג הבכיר באפשרויות הדיגיטל העומדות בפני הארגון והתועלת העסקית שהארגון יכול להפיק מהן.

מדוע מנהלים בארגון  שלך זקוקים לידע בעולם דיגיטל?

מנהלי ארגונים מגיעים מתחומים ומרקעים שונים, אשר לרוב, אינם קשורים לתחום הפרסום, הדיגיטל וניהול המדיות. בימינו, כאשר ההעדפה היא להעסקת עובדים היברידיים (כלומר, עובדים שאינם ממוקדים בתחום עיסוק ספציפי אחד, אלא יש להם יכולת להחליף “כובעים” מקצועיים רבים), המנהלים בארגונים הם הראשונים מהם נדרשת יכולת זו. יחד עם זאת, מעט מאד מנהלים מקצועיים אכן עומדים בדרישה זו, במיוחד בכל הנוגע לתחום הדיגיטל, החשוב מאין כמותו לארגון. הכרת האפשרויות שטומן בחובו הדיגיטל ספציפית לארגון שלהם, היכולת להפיק ממנו את המרב ולנתב את יתרונות הדיגיטל לתועלות הארגון, מהוות יתרון מהותי, בעולם התחרותי הקיים כיום, בכל תחום עיסוק, ייצור או שירות.

מדוע נדרשת הדרכת דיגיטל בארגונים?

בנוסף לצורך הפרקטי המובן מאליו במתן כלים להתנהלות דיגיטלית, סדנאות, קורסים וימי עיון, מעשירים את עובדי הארגון בידע אקטואלי-מעשי. יתר על כן, ההשקעה בהון האנושי, כוח האדם העובד בארגון, אשר נמצאת במוקד כל מאמרי הניהול העדכניים, משתלמת, מאחר והיא איננה רק תורמת להתפתחותו האישית של כל עובד כפרט, אלא אף משפיעה על תפישתו של העובד את עצמו כחלק בלתי נפרד מהארגון ותפישת הארגון בעיני עובדיו ובעיני הסביבה כארגון מעודד למידה והתפתחות. כידוע, ארגונים המשקיעים מחשבה, כלים וזמן בהתפתחות אישית של עובדיהם ובהרחבת הידע שלהם (גם אם ידע זה איננו, בהכרח, קשור לתפקידם בארגון או לתחום עיסוקו של הארגון).

לסיכום

הדיגיטל כאן, ולא רק שהוא לא מתכוון להיעלם, נהפוך הוא! הוא הופך בכל יום למהותי והכרחי עבור ארגונים אשר רוצים להישאר רלוונטיים בשוק התחרותי הקיים כיום בכל תחום. הכרת יכולותיו, יתרונותיו והאפשרויות העסקיות שהוא טומן בפני ארגונים, הופכת לחיונית מיום ליום עבור מנהלים ועובדים בארגונים.

אל תתנו למתחרים שלכם לתפוס אתכם לא מוכנים!

בואו נדבר

במייל זה גם בסדר

BorisKi@b-digital.co.il

הקפה עליי

רח׳ מנדלי מוכר ספרים 10 חולון

רשתות חברתיות