סיפורי הצלחה וחוות דעת על בי דיגיטל

ברוכים הבאים לעמוד סיפורי ההצלחה שלנו!
כאן בבי דיגיטל אנחנו מאמינים שהצלחה האמיתית מתחילה בקשר אמיתי.
דרך העבודה שלנו בתחום האיקומרס מאפשרת לנו לקחת את סיפור המותג שלך ולהפוך אותו להצלחה עסקית.
לאורך השנים, עבדנו עם מגוון רחב של מותגים ועם כל אחד מהם עשינו עבודה מדוייקת לצרכים שלו. 
חוות הדעת של לקוחותינו הן המראה האמיתית למומחיות שלנו. הם מתארים את השירות שלנו כ”אישי, מקצועי ומוביל לתוצאות מרשימות”. אנו גאים בהצלחות שלנו ושמחים לשתף אותם פה ביחד איתך.

יחד עם זאת חשוב לציין כי מתוקף עבודתנו עם הלקוחות שלנו אנחנו מחויבים לסודיות מוחלטת בה אנו שומרים על המידע והתוצאות שלהם, המידע המוצג פה מתאר בנקודות עיקריות את אשר נעשה עם כל מותג ומוצג ללא שם החברה וללא כל מידע שעשוי לפגוע בחברה בכל צורה שהיא. 

שיר זגה

מנהלת פרוייקטים בכירה

בעלת 5 שנות ניסיון בעולמות המכירות והשירות.

ניהול צוות של 70 עובדים לרבות גיוס, הדרכה והכשרה, הנעת עובדים ומוטיבציה. הקמת מערך תקשורת כתובה למענה שירותי ומכירתי בצ’אט ו- SMS

בהמשך הדרך צברתי ניסיום כמנהלת מוצר ופרויקטים במחלקת הדיגיטל. בתפקיד זה אותו ביצעתי במשך שלוש שנים, ניהלתי מגוון רב של מוצרים ופרויקטים: אפליקציות, אתרי איקומרס ועמדות צ’ק אין עצמיות במלונות.

הובלתי וניהלתי מוצרים משלב הרעיון ועד הקמת המוצר בפועל לרבות איפיון חווית משתמש, ניהול תוכן, בדיקות QA, מציאת פתרונות טכנולוגים רלוונטים, שיתוף פעולה עם ספקים, כתיבת מסמכי איפיון טכניים, הגדרת המדידה במוצר במערכות שונות, ניהול תקציבים ועוד.

אני אשת הכן והאנרגיה, מביאה איתי את התשוקה לניהול מוצרים ופרויקטים שמייצרים אימפקט עסקי ושיפור בתוצאות..

אור עמוסי

מנהלת פרוייקטים

בת 27, בוגרת תואר ראשון לתקשורת עם התמחות במסלול הדיגיטל באוניברסיטת אריאל.
בעלת ניסיון של 3 שנים בעולמות ניהול המוצרים הדיגיטליים.

היכרות עמוקה עם מספר גדול של מערכות ניהול תוכן שונות לרבות אפיון מערכות מותאמות אישית.
כתיבת מסמכי אפיון לספקים, אפיון תהליכי ייעול וניהולם משלב הרעיון עד עלייתם לאוויר והמשך מעקב ושיפור בשוטף.
בחירת אסטרטגיה קידום מותאמת תוכן, פלטפורמה ולקוח.
הטמעת יסודות SEO.
ניתוח והסקת מסקנות ויישום בתהליך העבודה העתידי.
מעקב אחר מגמות, תהליכים והתנהגות הצרכן על מנת לשפר את התהליכים אותם עובר המשתמש, שיפור חווייתו והפחתת אחוזי הנטישה.

אור עמוסי

גידול של 239% המכירות

רשת מלונות ישראלית בינונית

במהלך העבודה שלנו עם רשת מלונות ישראלית בינונית במשך למעלה משנתיים

  • הגדלנו בהצלחה את המכירות המקוונות שלהם ב-239%
  • הורדנו את העלות לרכישה (CPA) שלהם ב-89%
  • והגברנו את התנועה האורגנית שלהם ב-107%

מעל 80M€ במכירות

ורטיקל תיירות

במהלך העבודה המשותפת שלנו עם אחת מחברות התיירות המובילות בישראל (OTA) הצלחנו יותר מלהכפיל את המכירות המקוונות שלהם, והגענו לסך של למעלה מ-80 מיליון יורו, המייצג גידול של פי 2.05 לעומת שנת 2019

בוריס קימלמן

רוצה להגדיל את המכירות באתר שלך?

השאר פרטים ונבדוק ביחד את התאמתך לתהליך שלנו (ללא התחייבות)

גידול של 60% בעסקאות

ורטיקל תיירות​

מילאנו תפקיד אינטגרלי בצוות ההקמה של פלטפורמת חיפושי טיסות חדשה, שמאז השיגה מכירות במיליוני יורו. כאשר אנו נכנסים לשנת השותפות השנייה שלנו, התוצאות משנה לשנה הוכיחו עלייה מרשימה של 60% בכמות העסקאות

מעל 35M$ במכירות

רשת מלונות בוטיק קטנה בישראל

במהלך העבודה שלנו עם רשת מלונות בוטיק קטנה בישראל, יצרנו את התשתית למדידת הביצועים המקוונים שלהם. תהליך זה הביא להשגת תוצאות שיא של מכירות למעלה מ-35 מיליון דולר בשנה.

16% גידול בהמרה בעמוד מוצר

רשת הוסטלים וטיולים

באחד הפרויקטים בעבודה משותפת עם עם רשת הוסטלים וטיולים בארץ, ביצענו בדיקת A/B טסט מוצלחת שהובילה לגידול של 16% ביחס ההמרה בעמוד המוצר שלהם. תוצאות הטסט הזה שווים לחברה למעלה מ 2 מיליון דולר מכירות בשנה.

34% גידול ביחס המרה

רשת מלונות קטנה

העבודה שלנו עם רשת מלונות קטנה, הידועה בהתמקדות במיקום ספציפי בישראל, הביא לצמיחה משמעותית.

  • ראינו עלייה של 60% בהכנסות
  • עלייה של 67% בעסקאות
  • שיפור של 34% בשיעור ההמרה
  • יתרה מכך, התנועה האורגנית שלהם הובילה לעלייה של 17% במכירות, ותנועה ה-PPC שלהם הביאה לגידול משמעותי במכירות של 212%

46% גידול ביחס המרה באתר

מותג מוביל בתחום האלקטרוניקה הביתית

הגיע אלינו עם כמה בעיות:
1. בעיות מדידה באתר מבוסס מג’נטו
2. יחס המרה נמוך – מתחת ל 1%

מה עשינו:

1. תיקון המדידות באנליטיקס

2. הטמעת אנליטיקס G4 מותאם למבנה הקטגוריות ולעץ הסחר של המותג

3. ניתוח שאלונים וסקרים של לקוחות לזיהוי הבעיות המרכזיות באתר

4.ניתוח הקלטות גולשים לניתוח בעיות UX באתר

5. ניתוח היוריסטי באתר למיפוי כל הנקודות בהן יש כשל UX שהוא לא לפי הבסט פרקטיס

6. העלאת רעיונות לביצוע A\B טסטים + הוצאה אל הפועל לפי סדר תעדוף

התוצאה לאחר 10 חודשי עבודה משותפים גידול של 46% ביחס ההמרה באתר

67% גידול במכירות

חנות אונליין מוכרת עם ותק של למעלה מ-15 שנים ומוניטין מעולה עם מאות חוות דעת וציון של 4.8 בגוגל

הלקוח הגיע אלינו כאשר הוא משקיע כ 20K בחודש בתקציבי פרסום (גוגל, פייסבוק, זאפ) עם אמירה מאוד ברורה שהוא יודע שיש עוד המון פוטנציאל לעסק שלו אבל לא יודע איך לממש אותו. הלקוח עבר בעבר תהליכים שונים עם יועץ עסקי ובכלל נשמע מאוד סקפטי לגבי תהליכי ליווי.

התחלנו את התהליך בספטמבר 2020 במסגרתו נכנסנו לעובי הקורה בכל אלמנט פעילות של המותג

– ביצוע VOC – היכרות עם הלקוחות של המותג ומיפוי הנקודות שמפריעות להן \ מונעות מהם לבצע רכישה
– סידור האנליטיקס ויישור קו בנושא הדאטה כך שנוכל לסמוך על הנתונים
– בניית דו”ח KPI חודשי (שמשמש אותם עד היום) לצורך מעקב ובקרה אחרי המדדים החשובים
– בנייה והוצאה אל הפועל של תוכנית עבודה לשיפור חווית המשתמש באתר לרבות אפיון עמוד מוצר מחדש
– הטמעת מערכת מדידה לחיבור ערוץ האונליין והופליין
– החלפת ספק פעילות הפרפורמנס וה-SEO תוך מתן כלים פרקטים לניהול הספקים השונים
– הטמעת מערכת אימייל מרקטינג של פלאשי שאחראית על 15% ממחזור הפעילות אונליין

התוצאה יותר מהכפלה של פעילות האתר במכירות הכלליות תוך יכול להבין את התרומה של האונליין על האופליין
גידול של תקציב הפרסום מ – 20K ש”ח ל-80K ש”ח בחודש ברואס 7
גידול של 67% במכירות העסק כולו – אונליין ואופליין

57% גידול בהכנסות מערוץ האימייל והסמס מרקטינג

מותג אופנת אונליין

הלקוח הגיע אלינו לאחר שניסה להטמיע לבד מערכת אימייל מרקטינג מרוב עצות משונות סיים עם 4 מערכות שונות שכל מערכת מטפלת בעולם תוכן שונה אחת לאוטומציות, אחת לדיוורים, אחת למועדון ואחת לסמסים

הדבר הראשון שעשינו זה קונסולידציה בין המערכות שניתן לחבר
הדבר השני שעשינו זה לבנות את כל האוטומציות מחדש \ להוסיף אוטומציות חדשות
לחלק את הרשימה לסגמנטים שונים של לקוחות בדרגות שונות והגדרת פעילות מול כל אחד מהסגמנטים.
אנחנו רק בתחילת הפעילות המשותפת שלנו אבל כבר אפשר לראות את התרומה והגידול לכ- 10% מסך המחזור שמשוייך לפעילות האימייל והסמס מרקטינג.

בוריס קימלמן

רוצה להגדיל את המכירות באתר שלך?

השאר פרטים ונבדוק ביחד את התאמתך לתהליך שלנו (ללא התחייבות)

המותגים שנותנים בנו אמון ועובדים איתנו

גול בגרויות
מלונות אטלס
לוגו גרמין ישראל
לוגו לגו
לוגו נינטנדו
לוגו אופרן השכרת רכב
לוגו אקסטרה גיפט קארד
מלונות ישראל קנדה
בי מנוקה לוגו
מלונות אסטרל
וידר תכישטים

לקוחות מפרגנים לנו