ניהול דיגיטל במיקור חוץ

שיווק במיקור חוץ עוזר לך להשיג יותר תוצאות בפחות תקציב

מתי שדרגתם את אתר האינטרנט והוספתם פיצ’רים שאין למתחרים?

במיוחד בשנים האחרונות תחום הדיגיטל בחברה עשוי להיות ההבדל בין חברה מצליחה, המושכת אליה את קהל היעד, לחברה שעדיין ממשיכה לגייס לקוחות בדרכים המסורתיות ונאבקים בתהליך. תחום הדיגיטל שונה במהותו מאספקטים אחרים של שיווק דיגיטלי ומכירות, ולכן גם מנהלי שיווק ותיקים בחברה שלא צברו ניסיון בעידן הנוכחי בנוכחות דיגיטלית, יתקשו בביצוע פרוייקטים מוצלחים בתחום. קל וחומר, כאשר מזכירת החברה מקבלת את המשימות של ניהול עמוד הפייסבוק, או את הנוכחות הווירטואלית שלכם, בין תיוקים, תיאום פגישות והקלדת נתונים לא נשאר מי שיעשה ניהול ספקי דיגיטל.

הלקוח שלך
אימייל מרקטינג

הדיגיטל עובר למיקור חוץ (Outsourcing)

לא כל חברה רוצה להעסיק מנהל דיגיטל (או CDO) במשרה מלאה. לעתים מדובר רק במספר שעות עבודה שבועיות, או בניהול פרויקט יחיד. לכן, גם תחום זה החל לעבור שינוי ולצאת לספקים חיצוניים.  למיקור חוץ יתרונות רבים, ובמיוחד בתחום הדיגיטל. החברה זוכה לניהול מקצועי של התהליכים, של אתר האינטרנט ושדרוגו – תוך הבנת הצרכים של הארגון והאפשרויות העומדות בפני הארגון בביצוע הפעולות לרבות, לניהול פעילות הפרסום בערוצים הדיגיטליים כמו ניהול ספקי SEO, פרסום ממומן, ניהול מערך האי-מייל מרקטינג ורשימות התפוצה ובעצם טיפול בכל אספקט של הניהול הדיגיטלי בארגון.

הלקוחות רודפים אחריכם

כפי שציינו – עולם השיווק והפרסום עבר מהפכה. אם בעבר פרסום בטלוויזיה או בעיתון היה יוצר הדים, היום קיים “עיוורון פרסומות” – לקוחות כבר לא שרים את הג’ינגל שלכם ברדיו בדרך לעבודה, אלא מחפשים את נותני השירותים בעצמם, מתקשרים עם חברות שבחרו לאחר המלצה של חברים בפייסבוק, והכח של בניית מותג ברשת החברתית עלה לאין ערוך.

מערכת מרקטינג אוטומיישן לניהול קונטקטים

כיצד מוצאים אדם שיתמקצע בתחום זה?

את תחום הדיגיטל לומדים בקורסים ובמכללות, בקורסים האורכים מספר חודשים, אך על מנת לאתר מנהל דיגיטל שיכול להוביל לשינוי, לא מספיקה רק תעודה בתחום. בדומה להתמחויות בתחום הרפואה, הפסיכולוגיה ואף התוכנה – שנים של ניסיון, מבוסס על ניסוי וטעייה, עושות את ההבדל.

לא מספיק להכיר רק מדיה אחת או שתיים על בוריין, אלא יש להשתמש בארסנל מקיף, על מנת להגיע לקהל היעד שלכם הנמצא מול מסך הטלפון החכם, הטבלט או המחשב. המילים בהם עושים שימוש יכולות לקבוע את עתידה של החברה שלכם, השימוש בעיצוב מקצועי, בבניית חווית משתמש שאין שניה לה – כל אלה ישנו את הדרך בה יתפש המותג, שבניתם בעמל רב, על ידי לקוחותיכם.

כל היתרונות של שימוש במיקור חוץ

ניהול דיגיטל במיקור חוץ מאפשר לכם ליצור נוכחות דיגיטלית בזמן קצר, תוך הקצאת משאבים בהתאם לצורך. בתקופה בה אתם יוצרים פרוייקט דיגיטלי חדש לקידום החברה הוא יעבוד עבורכם באינטנסיביות (אם במשרדי החברה או מחוץ להם), ובתקופות השקטות, בהן נדרש רק עדכון קל של האתר או הסטטוסים ברשת החברתית הוא יעבוד פחות שעות. היכולת להתגמש, ולעבוד עם אדם מקצועי בהתאם לצורך – היא הכח החזק של מיקור חוץ בכל תחום, ובמיוחד בתחום הדיגיטל אותו ניתן לנהל גם בזמן קצר במהלך היום.

מערכת מרקטינג אוטומיישן לניהול קונטקטים

כמה עולה להקים ולתחזק אתר אינטרנט?

הקמת ותחזוקה של אתרי אינטרנט יכולה להגיע להוצאה כבדה. ללא שימוש במנהל דיגיטל, המכיר על בוריים את המודולים השונים הדרושים לכל חברה, ויכול לסייע בבחירת הספקים הנכונים, לקבל הצעות מחיר ולסייע לכם לבחור בחברה הנכונה. מטרתו – יצירת אתר שישרת אתכם ואת לקוחותיכם בצורה הטובה ביותר תוך הקצאת המשאבים הדרושים לסיומו המוצלח של הפרויקט.

לכן, לעתים, העבודה במודל של מנהל דיגיטל במיקור חוץ, תוזיל את עלויות הפרויקט לאין שעור, ותפנה את הזמן לעובדי החברה הקבועים לעסוק במטלות היומיומיות מבלי שדעתם תוסח בניהול הפרויקטים הדיגיטליים שלכם.

חיסכון במשאבים – תוך קבלת שירות מקצועי ברמה גבוהה

מנהלי דיגיטל אינם לומדים את תחום התמחותם בתקופה אחת, אלא ממשיכים ומתפתחים כל העת. שינויים המתבצעים בטרנדים החברתיים (מי שמע על ווטצאפ או אינסטגרם לפני מספר שנים?), והם בעלי הידע הטכנולוגי לבצע חלק מהפעילות בעצמם. הם לומדים מתודולוגיות שונות לניהול פרויקט דיגיטל ומסוגלים להתמודד עם פרויקטים גדולים כקטנים. עבורכם – אתם זוכים לשירות ברמה גבוהה, בעלות חודשית נמוכה יותר מהעסקת אותו אדם במשרה מלאה.