46% גידול ביחס המרה באתר
מותג מוביל בתחום האלקטרוניקה הביתית
הגיע אלינו עם כמה בעיות:
1. בעיות מדידה באתר מבוסס מג’נטו
2. יחס המרה נמוך – מתחת ל 1%
מה עשינו:
1. תיקון המדידות באנליטיקס
2. הטמעת אנליטיקס G4 מותאם למבנה הקטגוריות ולעץ הסחר של המותג
3. ניתוח שאלונים וסקרים של לקוחות לזיהוי הבעיות המרכזיות באתר
4.ניתוח הקלטות גולשים לניתוח בעיות UX באתר
5. ניתוח היוריסטי באתר למיפוי כל הנקודות בהן יש כשל UX שהוא לא לפי הבסט פרקטיס
6. העלאת רעיונות לביצוע A\B טסטים + הוצאה אל הפועל לפי סדר תעדוף
התוצאה לאחר 10 חודשי עבודה משותפים גידול של 46% ביחס ההמרה באתר