פרסום PPC בגוגל ופייסבוק – ייעוץ וליווי לשיפור הביצועים

יש הרבה אפשרויות פרסום וקידום בפלטפורמות השונות. יש המון ספקי שמתמחים ומתמקצעים בתחום בו הם עוסקים.

איני בא להחליפם – אני סמוך ובטוח שהם עושים עבודה נהדר, אם ההרגשה שלך היא שונה, בדיוק בשביל זה אני פה. לעזור לך לנסות ולהוציא את המקסימום מהספק הנוכחי שלך או לחילופין לעזור לך לבחור ספק טוב יותר.

שוב, איני בעל אינטרס כזה או אחר ואיני מייצג שום סוכנות מדיה – האינטרס שלי הוא האינטרס שלך – מקסימות תוצאות לעסק שלך!

פרסום בגוגל – דילמת ה-PPC

אחת הדוגמאות הטובות ביותר לסיבה לכך שעסק זקוק לניהול פרסום מקצועי, הוא שיטת ה-PPC (Pay-Per-Click), שלכאורה נראית פשוטה להפליא.

מה זה PPC בכלל? המודעות מקבלות חשיפה לעיני הגולשים, ורק כאשר אחד מהם לוחץ על המודעה, חל חיוב בחשבון הגוגל שלכם. פשוט למדי, לא?

ובכן, לא בדיוק, כי הטריק מצוי בתמחור על ההקלקה. כאשר מתבצע חיפוש על ידי הגולש, גוגל מתחרת את כל המודעות שמועמדות להצגה, והמודעות שתוצגנה, הן אלה ששקלול המחיר שמפרסמיהן מוכנים לשלם עם ביצועיהן (“גוגל מכנה זאת “ציון איכות”) הוא הגבוה ביותר. בקיצור, פרסום ממומן בגוגל ללא ידע או ניסיון, דומה לכניסה לשדה מוקשים עם מגלשי סקי – הסיכוי לצאת משם בריא ושלם הוא קטן מאד .

יתרה מכך, לא כל חברות הפרסום הממומן מכירות את כל כלי הפרסום האפקטיביים או עושות בהן שימוש, כך שגם הן עלולות ליפול בחלק מהפחים הללו, שגוגל ופייסבוק (להזכיר שוב? גופים עסקיים שמטרתם רווח) רוויות בהם.

כיצד מבקרים את המבקר?

מובן לגמרי, שאם העסק שלכם איננו עוסק בפרסום, אין לכם מושג מה מתחולל בחשבונות פרסום בגוגל או בפייסבוק שלכם. וגם אם יש לכם מושג, אין בידיכם הכלים והידע המקצועיים הנדרשים לבדוק אם התקציב מנותב נכון, או, שאולי, ניתן להשיג (בדיוק באמצעות אותו התקציב) תוצאות טובות בהרבה.

כאן, אנחנו, B-Digital, נכנסים לתמונה – תמיד עדיף שתהיינה עוד זוג עיניים על הקמפיינים הממומנים שלכם שכיום כבר רצים בגוגל ובפייסבוק, על מנת למנוע בזבוז כסף מיותר, כדי לוודא שהקמפיינים עולים בקנה אחד עם המטרות העסקיות המוגדרות של הארגון, וגם – על מנת לוודא כי נעשה שימוש נכון במגוון כלי הפרסום שנמצאים שם בחוץ.

בואו נדבר

במייל זה גם בסדר

BorisKi@b-digital.co.il

הקפה עליי

רח׳ מנדלי מוכר ספרים 10 חולון

רשתות חברתיות

♂︎ ♀︎ ⚥︎