כל הכבוד, החלטתם לעשות תהליך שיפור המרות, הבנתם את התועלת הגדולה שבתהליך וכמה כסף זה יכול גם לחסוך לכם וגם לייצר לכם.
רוצים להיכשל – תעשו את הדברים הבאים
1. אל תעשו מחקר משתמשים
מה המשתמשים שלכם כבר יודעים? הרי הם בסך הכל אלו שעושים שימוש במוצר שלכם ונוטשים אותו כשהם לא מוצאים משהו או נתקלים בבעיה כלשהי
2. אל תייצרו השערות המבוססות על דאטה
הרי מה זה דאטה? זה בך הכל אוסף של מספרים..
אתם יודעים הכי טוב וגם בלי דאטה…
3. אל תתעדפו אותן לפי סיכויי הצלחה
אל תתעדפו ותבחנו את ההשערות בעלות הסיכוי הגבוהה ביותר להצליח. תמשיכו לעשות טסטים חסרי משמעות בעמוד הבית שלא מובילים לשום דבר בצ’ק אווט, זו הדרך להיכשל בתהליך
4. אל תסתמכו על דאטה ולידית
כבר יש לכם חשבון אנליטיקס, אבל מי בדק את ההטמעה שלו בפעם האחרונה? מתי בדקתם שכל העסקאות מדווחות כמו שצריך ושכל הטראפיק הרלוונטי נספר ושאתם באמת מנטרלים טראפיק לא רלוונטי? זו גם דרך טובה להיכשל בתהליך
רוצים להצליח – תעשו את הדברים הבאים
1. תעשו מחקר משתמשים
תתפלאו כמה הם אוהבים לשתף ולספר לכם מה לא עובד באתר שלכם מספיק לדבר עם 10 גולשים כדי לגלות 80% מהבעיות שיש לכם באתר
2. תייצרו השערות מבוססות דאטה
זאת אומרת שאם מצאת עמוד עם יחד נטישה גבוהה במיוחד וזה עמוד שאמור להוביל להמרה אז כדאי לשאול את עצמנו מה חסר בעמוד הזה כדי שהגולשים לא ינטשו אותו אגב כדאי גם לשאול את הגולשים עצמם
3. תעבדו לפי מתודולוגיית תעדוף טסטים
המתודולוגיות יעזרו לכם לבחור את הטסטים שבסופו של דבר יביאו את השיפורים המשמעותיים. עם זאת כדאי עדיין לזכור שרק אחד מכל 10 טסטים מצליח להראות שיפור משמעותי כל השאר או שנכשלים או שהשיפור בהם לא כזה משמעותי.
4. הסתמכו על דאטה ולידית
דאטה זה העוזר שלכם בתהליך קבלת ההחלטות. בלעדיו כל התהליך לא יהיה שווה כלום!
לא יודעים איך להמשיך מכאן? דברו איתנו ונבנה תוכנית אופטימיזציה מותאמת לאתר שלכם