גידול של 239% המכירות
רשת מלונות ישראלית בינונית
במהלך העבודה שלנו עם רשת מלונות ישראלית בינונית במשך למעלה משנתיים
- הגדלנו בהצלחה את המכירות המקוונות שלהם ב-239%
- הורדנו את העלות לרכישה (CPA) שלהם ב-89%
- והגברנו את התנועה האורגנית שלהם ב-107%
יש לך עסק איקומרס?
יש לי את הפתרון בשבילך – המשך לקרוא
מתאים לעסקי איקומרס שמוכרים מעל 200,000 ש”ח בחודש אונליין
“אני חושש שהסוכנות לא תבין את הצרכים של העסק שלי”
“אני לא יודע איך לבחון את הסוכנות לפני שאני חותם על ההסכם”
“אני חושש מכך שהסוכנות תספר לי סיפורים טכניים מדי”
“אני מרגיש שאני לא מנצל את כל ערוצי השיווק שקיימים שם בחוץ”
“אני מתוסכל מהקושי למדוד את האפקטיביות של הקמפיינים שלי”
האם אתם מתוסכלים מהקושי למדוד את האפקטיביות של הקמפיינים שלכם?
האם אין לכם מקום אחד שבו אתם מבינים כמה הוצאתם וכמה הכנסתם כתוצאה מהקמפיינים?
לא יודעים איך להחזיר לקוחות לקניה נוספת?
הפתרון שלנו מתחיל בבניית אסטרטגיית שיווק מותאמת לעסק שלכם, מחוברת לצרכים שלכם,
יישום בצורה האסטרטגיה בצורה אמינה ושקופה
מה שיעזור לכם להגדיל את המכירות
ולפתור את הבעיות שאתם מתמודדים איתן
תנו לנו להוביל אתכם להצלחה עם אסטרטגיות שיווק שמבינות את הצרכים שלכם.
אנחנו נוודא שתהליך הרכישה יהיה מהיר ויעיל ללקוחות שלכם,
ותוכלו לראות בקלות את ההוצאות וההכנסות מכל קמפיין במקום אחד.
מישהו שרואה את כל הפעילות שלך,
מבין איך הדברים משתלבים יחד,
ויודע איך לחבר את כולם לסימפוניה מושלמת של שיווק דיגיטלי.
לא רק יועצים, אלא גם מבצעים ומוציאים לפועל את האסטרטגיה.
נעבוד יחד איתך ועם הצוות שלך להטמעת השינויים.
אנחנו מתמחים בעסקים בסדר גודל שלך ומבינים את האתגרים הייחודיים של מותגי איקומרס.
נתאים את הפתרונות שלנו לצרכים הספציפיים של העסק שלך.
נספק לך דו”חות ביצועים שבועיים ופגישות סטטוס שבועיות
כדי שתוכל לעקוב בקלות אחר התקדמות הפרויקט והתוצאות.
רשת מלונות ישראלית בינונית
במהלך העבודה שלנו עם רשת מלונות ישראלית בינונית במשך למעלה משנתיים
מותג מוביל בתחום האלקטרוניקה הביתית
הגיע אלינו עם כמה בעיות:
1. בעיות מדידה באתר מבוסס מג’נטו
2. יחס המרה נמוך – מתחת ל 1%
מה עשינו:
1. תיקון המדידות באנליטיקס
2. הטמעת אנליטיקס G4 מותאם למבנה הקטגוריות ולעץ הסחר של המותג
3. ניתוח שאלונים וסקרים של לקוחות לזיהוי הבעיות המרכזיות באתר
4.ניתוח הקלטות גולשים לניתוח בעיות UX באתר
5. ניתוח היוריסטי באתר למיפוי כל הנקודות בהן יש כשל UX שהוא לא לפי הבסט פרקטיס
6. העלאת רעיונות לביצוע A\B טסטים + הוצאה אל הפועל לפי סדר תעדוף
התוצאה לאחר 10 חודשי עבודה משותפים גידול של 46% ביחס ההמרה באתר
אני יודע מה הולך לך בראש ומה אתה מרגיש
מרגיש שאתה רודף אחרי הזנב של עצמך?
מרגיש שהאתר לא מתפקד מספיק טוב?
מרגיש שאין לך מספיק לקוחות חוזרים?
מאוכזב מזה שאין לך דשבורד מרכזי שנותן לך תמונה אמיתית של כמה כסף השקעת וכמה כסף הכנסת בכל נקודת זמן?
סובל מיחסי המרה נמוכים ולא יודע מה לעשות?
כדי שנוכל לעזור לך
הצעד הראשון הוא לתאם שיחה אבחון שבה נעבור על כל הפעילות הדיגיטלית שלך ונבנה תוכנית פעולה להמשך
בטווח הקצר (2-4 חודשים): תראה שיפור של 10% בתנועה לאתר ובאיכות המכירות מערוצי השיווק השונים
בטווח הבינוני (6-12 חודשים): תשיג גידול של 30% במכירות האונליין ושיפור של 20% ביחס ההמרה באתר.
בטווח הארוך (מעבר ל-12 חודשים): תיהנה ממערכת שיווק דיגיטלי אוטומטית ויעילה שתמשיך להניב תוצאות ולהגדיל את המכירות שלך לאורך זמן.
כדי שאתה וכל שאר בעלי העניין תכירו את הלקוח שלך בצורה הטובה ביותר – מה מניע אותם וגורם לו לקנות ממך.
הכרת הלקוח מאפשרת התאמה מדויקת של המסרים וההצעות, מה שמוביל להגדלת המכירות.
כך שהלקוח יזהה אותך בקלות וייצור חיבור רגשי עם המותג שלך.
– זה תורם ליצירת נאמנות לקוחות והגברת המודעות למותג.
כדי לוודא שכל התנועה שנשלחת לאתר תקנה בסבירות הגבוהה ביותר.
– זה מבטיח שההשקעה בתנועה תניב את התוצאות המקסימליות.
כדי שנדע מה נקודת ההתחלה שלנו ונבטיח שהמדדים (KPI) מותאמים למטרת הצמיחה שלנו.
– זה מאפשר מעקב מדויק אחר ההתקדמות והצלחת הקמפיינים שמשפיעים על שורת הרווח.
כדי שנוכל לסמוך על הנתונים ולקבל החלטות מבוססות נתונים אמינים.
– זה מבטיח שהחלטות השיווק מבוססות על נתונים מדויקים שאנחנו סומכים עליהם.
כדי שכל בעלי העניין והספקים יבינו מה אנחנו מודדים ואיך אנחנו מודדים את זה.
– זה מספק שקיפות ומונע אי הבנות בין הצוותים.
יאפשר שקיפות של כל הנתונים כולל כסף שיצא והושקע לעומת כסף שנכנס.
– זה מאפשר מעקב קל אחר הביצועים של הקמפיינים וכל פעילות האונליין.
סקירת פעילות אורגנית הן תוכן והן טכנית, כולל מחקר מילות מפתח וניתוח תחרות כדי לוודא שאנחנו ממקסמים את הערוץ האורגני.
– זה משפר את הפעילות האורגנית ומביא תנועה איכותית לאתר.
הטמעה ו\או שיפור מערך אימייל וסמס מרקטינג כדי לוודא שאנחנו מגדילים לפחות 10% מההכנסות מהערוץ המדהים זה.
– זה מנצל את הערוצים הישירים להגדלת ההכנסות.
כדי שתהיה הבנה ברורה מהו המבצע שלנו ומתי אנחנו עושים אותו.
– זה מאפשר תכנון אסטרטגי של פעילויות השיווק.
כדי לוודא ששירות הלקוחות לפני רכישה ואחרי רכישה הוא לא פחות ממדהים ושהלקוחות אוהבים לקנות מאיתנו שוב.
– זה משפר את חווית הלקוח ומעודד רכישות חוזרות.
ניהול קמפיינים עצמאי עלול להוביל לבזבוז תקציבים ללא תוצאות.
העסקת פרילנסרים זולים חסרה את המומחיות והמשאבים הנדרשים
התמקדות בערוץ שיווק אחד בלבד מגבילה את ההזדמנויות לצמיחה.
שימוש בכלים חינמיים בלבד לא מספק את האנליטיקות הנדרשות.
לא לעשות כלום עלול להוביל להישארות מאחור בתחרות.
בוריס קימלמן - מנכ"ל ובעלים b-digital
ברמה האישית
יליד 1985, נשוי לעדי ואבא של ינאי, דניאל ורוני
חי בימים אלו באתונה אחרי מסע של שנה בתאילנד
ברמה המקצועית:
את המסלול שלי בעולם הדיגיטל התחלתי פני למעלה מ-15 שנים
כאשר התפקיד הראשון שלי בעולם הזה היה בחברת ישראייר בתור אחרי אתר האינטרנט זוכר את עצמי עושה אפיון UI על תוכנת “צייר” של מיקרוסופט בלי לדעת שאני עושה UI.
במקביל למדתי לתואר ראשון בכלכלה וניהול במכללה האקדמית ת”א-יפו.
לאחר כ-4 שנים בישראייר עברתי לאחר מחברות בניית האתרים המצליחות בזמנו – KUCHI והתקבלתי לעבוד שם בתור מנהל פרויקטים שם למדתי את תהליך בניית והקמת האתרים לפי הספר משלב האפיון, עיצוב ועד הפיתוח. המון למידה, המון אתגרים – שם גם הכרתי אנשים מדהימים בארגונים המובילים במשק.
לאחר כשנתיים בהם קוצ’י נמכרה למלם מערכות, המשכתי במסע שלי ועברתי לעבוד באחת מחברות ההייטק הכי טכנולוגיות בארץ בתור מנהל פרויקטים שם קיבלתי שיעורים מעלפים בטכנולוגיה, מערכות מידע והתהליכים של פיתוח תוכנה hardcore.
לאחר שנה אינטנסיבית ניכרה בפני הזדמנות לעבוד עם רשת מלונות פתאל
(שהיו לקוחות של קוצ’י) הפעם בצד הלקוח – לבוא ולנהל את מחלקת הדיגיטל. שם התחלתי עם צוות של 3 עובדים ומכירות אונליין של כמה עשרות מיליונים ש”ח בשנה וכעבור 4.5 שנים כאשר סיימתי את התפקיד היו לי צוות של 14 עובדים עם מכירות של יותר מ-200 מיליון ש”ח בשנה – גידול של 300% במכירות אונליין.
לאחר ההרפתקה הזו החלטתי לצאת לדרך עצמאית ולהקים את בי-דיגיטל כחברה שמביאה את הידע, הניסיון והשיטות שלי למותגים נוספים שלא בהכרח יכולים להחזיק פונקציה של סמנכ”ל שיווק או סמנכ”ל דיגיטל במשרה מלאה.
כאן בדיוק אנחנו נכנסים לתהליך העבודה והופכים להיות סמנכ”ל שיווק חיצוני עבור המותגים שאנחנו עובדים איתם ודואגים למעטפת מלאה משלב האסטרטגיה, הקמת התשתיות, הספקים והבקרה השוטפת.
בין היתר אנחנו גם מבצעים עבור הלקוחות תהליכי שיפור המרות (CRO) באתרי איקומרס, ניהול פרויקטים מורכבים כולל אפיון ויזואלי (UXUI) וכלל כתיבת מסמכי אפיון טכניים מורכבים, הטמעת תהליכי אוטומציה עסקיים ושיווקים כולל מערכות אימייל מרקטינג וכמובן אפיון ובניית דשבורדים כדי שנבין את תמונת הנתונים המלאה של הפעילות.
להוביל את הלקוח לעבר שינוי משמעותי בעסק
עבודה תמידית על לימוד ושיפור עצמי עד להגעה לתוצאה הרצויה ללקוח
להעניק שירות מעל המצופה
להנגיש ידע מעודכן, טכנולוגיות וכלים חדשים
להתאים את עצמנו לעולם משתנה בקצב יומי
לדעת להפוך משימות גדולות למשימות ותהליכים פרקטיים בשטח ללא אגו
תן לנו להוביל אתכם להצלחה עם אסטרטגיות שיווק שמבינות את הצרכים שלכם ומפוקסות בהגדלת המכירות.