“אם רק היינו יודעים למה הקמפיין לא עובד. עשינו הכל כמו שצריך… אז למה הם לא קונים?!”
כלי אחד שיפתור הכל
מה הדרך הכי טובה לדעתכם להבין מה עובר ללקוחות שלכם בראש?
או איזה מידע חסר להם כדי לקבל החלטה?
הכלי הזה הוא… סקר.
פשוט שואלים את הגולשים והלקוחות כמה שאלות
והם פשוט אומרים לכם מה עובר להם בראש.
דוגמאות לשאלות פשוטות שנותנות לכם ערך
למה הגעת לאתר?
מה חסר לך כדי לקבל החלטה?
מה יכולנו לשפר בתהליך העבודה?
מה בדיוק גרם לך ללכת על זה בסוף?
או כל שאלה אחרת שהתשובה שופכת אור על איזורים חשוכים ולא מספיק ברורים.
מה עושים עם התשובות לסקר
כשיש לנו את המידע הזה, כל כך קל לעשות אופטימיזציה לכל תהליך שיש לכם בעסק.
לא משנה אם זה תהליך שיווקי, תפעולי או כל דבר אחר.
המציאות גדולה מכל דימיון
תראו, למרות שאני בטבע שלי אדם מאוד אנליטי, שאוהב אקסלים, מספרים, סטטיסטיקה ולנתח כל פרמטר שיש, אני מאמין גדול בסקרים. פשוט כי כל פעם שאני מטמיע סקר אצל הלקוחות שלי, כחלק מתהליך האופטימיזציה, אני רואה איך תוך זמן קצר פתאום כל התמונה מתבהרת והפתרון פשוט מופיע מול העיניים. מדהים לראות כמה דברים כל כך משמעותיים נשארים מתחת לפני השטח ושכל מה שאנחנו רואים זה ממש רק קצה הקרחון.