5 השראות ל- A\B טסטים מהעולם

החברים שלכם ישמחו שתשתפו גם אותם

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
בוריס קימלמן

בוריס קימלמן

מנכ"ל ובעלים bdigital
מעל עשור בעולם הדיגיטל, מתמחה בחיבור שיווק וטכנולוגיה לשיפור המכירות

כידוע וכמו שסיפרתי לכם בעבר, עולם ה CRO מורכב ממספר תהליכי עבודה ביניהם שימוש ב A\B טסטינג, שימוש במולטי וריאנט טסט, שימוש במפות חום, שימוש בסקרים ושאלונים, ביצוע Usability testing, צפייה וניתוח של הקלטות גולשים עם איך שהם עושים שימוש עם האתר שלכם ועוד…

היום אני רוצה להביא ריכוז של כמה מהטסטים היותר מוכרים בעולם והתוצאות שלהם כדי לפתוח לכם את הראש עם עד כמה טסטינג זו פרקטיקה שצריכה להיות מושרשת בכל ארגון – בין אם אתם אתר איקומרס שמוכר ב- 50K בחודש או מפלצת אונליין שמוכרת בכמה מיליונים טובים.

  1. הטסט במסע הבחירות של אובמה ששוה 60 מיליון דולר
    מהות הטסט – בחינה של מולטי וריאנט של 2 אלמנטים
    האלמנט הראשון – תמונת ההירו (6 וריאציות)
    האלמנט השני – כפתור ההנעה לפעולה (4 וריאציות)
    סה”כ 24 קומבינציות
    מקור הנתונים
  2.  פייסבוק הצליחו לצמצם את יחס הנטישה שלהם ב 7%
    פשוט הפעילו מניפולציה רגשית על היוזרים באמצעות שימוש במידע מהפרופיל שלהם.
    הציגו חברים “שיתגעגעו” אליהם.
  3. אתר Paul Evans NY הגדיל את יחס ההמרה שלו ב – 11% ע”י הצגה פשוטה של איזה נעליים קיימות במלאי.
    זה בא לידי ביטוי גם ביכולת לבחור מלכתחילה מידה שקיימת במלאי וגם שליד כל מידה מוצג כמות הזוגות שנשאר במלאי (זה נראה שהמקסימום שיהיה מוצג הוא 3 זוגות)
    מקור הנתונים

     

  4. WikiJob הגדילו את המכירות שלהם ב-34% באמצעות הצגת 3 טסטימוניאלס בעמוד המכירה שלהם
  5. חברת התעופה Transavia הצליחה לשפר את ההמרה באתר המובייל שלה באמצעות טסט על כפתורי ההנעה לפעולה שיופיעו בחלק העליון (FOLD) של המסך.
    מקור הנתונים
 
לסיכום, זו רק טעימה מאוד קטנה מקייס סטאדי שונים בעולם על השיפורים העסקיים שניתן להשיג באמצעות שימוש ב A\B טסטינג כאחד הכלים בתהליכי CRO.

 
 
 
 
♂︎ ♀︎ ⚥︎