43 נקודות שאתם חייבים לקחת בחשבון לפני הטמעת Marketing Automation

החברים שלכם ישמחו שתשתפו גם אותם

43 נקודות שאתם חייבים לקחת בחשבון לפני הטמעת Marketing Automation

כבר כמה שנים המילה מרקטינג אוטמיישן מסתובבת לה במסדרונות של החברות השונות בארץ, כאחד שהוביל את אחד הפרויקטים הראשונים בארץ לפני מספר שנים ישבתי וסיכמתי את הנקודות שלא היה לי את מי לשאול – מה עליי לקחת בחשבון כאשר אני בא להטמיע מערכת כזו בארגון.

אז הנה זה לפניכם 43 נקודות שכולן נכתבו על סמך הניסיון שלי

  1. עורך התוכן עצמו (בילדר) – האם מתאים לאופי העבודה של הארגון? האם נדרש ידע ב HTML או שניתן לערוך אימיילים בצורה של Drag & Drop?
  2. מה כמות השדות שניתן לייצר במערכת?
  3. מה כמות הטבלאות המקושרות ברישיון של המערכת?
  4. האם יש אפשרות לנתונים אגריגטיביים בתוך הטבלאות? האם יש אפשרות לבצע חישובים בתוך המערכת?
  5. מה אופן העברת המידע מהמערכות התפעוליות? האם ב – API? האם יש אפשרות באמצעות קובץ SFTP?
  6. מה אופן עדכון המידע? Real Time או צורה אחרת?
  7. מה הדוחות שקיימים במערכת?
  8. האם יש אפשרות לייצר דוחות מותאמים אישית?
  9. האם יש אפשרות להגדרה שהדוחות יישלחו במייל כקובץ PDF אחת ליום \ שבוע \ חודש?
  10. האם יש אפשרות מובנת לשימוש ב- SMS? אם לא, מה הפתרון? ומה העלויות הנוספות?
  11. האם יש שימוש ב- Push Notification בתוך המערכת? אם לא, מה הפתרון? ומה העלויות הנוספות?
  12. האם קיימת אפשרות ל”צביעת” קהלים באתרים?
  13. האם קיימת אפשרות ל”צביעת” קהלים באפליקציה?
  14. איך מתבצע איסוף המידע בטפסים השונים בנכסים הדיגיטליים?
  15. האם יש אפשרות לחיבור למערכות ODS? (אינפורמטיקה לדוגמא)
  16. האם קיים חיבור למערכות צד ג’ באמצעות zapier או דומה?
  17. האם קיים חיבור למערכות CRM? לאיזה? באיזה אופן?
  18. האם החיבור ל-CRM נעשה באמצעות Plug & Play או נדרש פיתוח באמצעות API?
    מה הדאטה שעובר ל-CRM?
  19. האם יש היזון חוזר מה-CRM לתוך המערכת?
  20. מה האוריינטציה של הכלי? האם B2B או B2C האם בפוקוס על איקומרס?
  21. איך בונים סגמנטים בתוך הכלי?
  22. האם קיימות יכולות A\B טסט?
  23. מה ניתן לבחון ב A\B טסט? האם כותרת? האם תוכן? האם ניתן לעשות A\B טסט גם בתוך “מסע לקוח”?
  24. האם יש חיבור למערכות DMP? איזה?
  25. האם יש יכולות ייצוא קהלים ללא DMP (לדוגמא לייצא קהלים לפייסבוק)?
    האם חלק מהמוצר או שנדרש פתרון צד ג’? אם פתרון צד ג’ – מה העלות?
  26. האם יש חיבור לערוצי ופעילויות סושיאל?
  27. איזה עוד מוצרים מתממשקים? עלויות?
  28. האם יש “אפליקציות” נוספות / פיצ’רים נוספים שצריכים לקחת בחשבון שהם בעלות נוספת?
  29. האם קיימות יכולות תוכן דינאמי במייל?
  30. האם קיימת אפשרות לניהול וסנכרון קטלוג איקומרס?
  31. האם ניהול התמונות הוא חלק מהמוצר (אחסון במוצר) ולא מצד שלישי?
  32. מהו אופן ניהול מוניטין השולח? האם השליחה משרת משותף של המערכת או משרת ייעודי?
  33. האם ניתן להגדיר שרת שליחה ייעודי?
  34. האם החברה המטמיעה מלווים בתהליך הגדרת השרתים ו”חימום” של ה-IP / דומיין?
  35. מהו אופן ניהול ההסרות? האם לפי רשימות תפוצה או מרכזי?
  36. מהו אופן ניהול רשימות תפוצה?
  37. האם יש חיבור למערכת בדיקת מיילים דוגמת Litmus?
  38. האם ניתן להטמיע פיקסל המרה? האם ניתן להטמיע באמצעות GTM?
  39. מהו תהליך ניהול חוקי נגיעה? (כמה מיילים יקבל כל קונטקט בטווח זמן X)
  40. איך נראה הקנבס של בניית הקמפיינים?
  41. האם קיים מודול של הפצת טסטים?
  42. האם יש מנהל לקוח מקומי שמלווה את התהליך?
  43. האם יש חברת הטמעה מקומית? האם יש לה מתחרים?
    (חשוב! שתהייה יותר מאלטרנטיבה אחת בתהליך ההטמעה)

יש לכם עצה שלא קיימת פה שתרצו לשתף? שלחו לי מייל ואוסיף עם קרדיט לנותן העצה

בוריס קימלמן

רוצה להגדיל את המכירות באתר שלך?

השאר פרטים ונבדוק ביחד את התאמתך לתהליך שלנו (ללא התחייבות)